събота, юни 26, 2004

УНИКАЛНА ПРЕСКОНФЕРЕНЦИЯ с Иван Петров и Иван Войчев

На стадион "Спартак" изп. директор на клуба Иван Войчев представи новия старши треньор - Иван Петров. В изказванията на двамата има уникални откровения. За по-голяма атрактивност ще спестим въпросите на журналистите.
Preskonferenciq
Иван Войчев: За да бъде избран Иван Петров за треньор имаше три заседания на борда на директорите. Имаше и други кандидати. Концепцията на Иван Петров надделя. Той ще води отбора следващия сезон.

Иван Петров: - 15 годишен бях когато дойдох в "Спартак". След 8 месеца се върнах в Старо Оряхово. На 18 отново дойдох във Варна и вече 20 години се трудя във футбола. На 28 години бях в националния отбор. Комунистите измислиха някаква история и ми забраниха завинаги да играя футбол. Пратиха ме докер на Пристанището. Тогава казах на бригадата, че ще се върна във футбола, но те трябва да ми помогнат. 1985 г се върнах като чуждо тяло. Имаше много хора, които бяха срещу мен. Година и половина бях в Кипър. Върнах се и исках да завърша кариерата си в "Спартак". Пратиха ме при треньора да обяснявам кой съм и колко съм играл в "Спартак". Подиграха се с мен, ядосах се и отидох в "Черно море". После заминах за Малта. Отново се върнах в "Спартак", но 1990 г бях прогонен. Сега се връщам благодарение на Иван Славков и най-вече на Иван Войчев. Мотивите ми са следните:
1. Обичам футбола
2. Обичам децата
3. "Спартак" направи името Иван Петров. Имам врагове включително и в сегашното ръководство на клуба. Имам свое виждане за екипа с който да работя. Ще го споделя с Иван Славков и ако го одобрят, ще работя. Да, имаме конфликти, да караме се, но в името на истината. Иван Войчев ми вика да бъда по-спокоен. Докато "Спартак" не се оправи няма да бъда спокоен. Писал съм концепцията си 2 месеца. Аз не съм писал толкова от 1-ви до 11-ти клас колкото през тия 2 месеца. Завършил съм ВИНС имам "А" лиценз за треньор, уча за "Про" лиценз. Ето тук съм направил една таблица с акционерите. Да дойдат и да видим какво правим. Митко Събев има 34 %, Иван Славков 28, Николай Ишков 28 и други - 10 %. Нека да дойдат и да кажат според процентите си - аз давам 340 000, аз 280 000, дребните 100 000. Николай Ишков акционер на какво е. Искам футболистите да знаят. 200 лева заплата, но я вземат от 28 до 30 число от месеца. Иван Петров не се прави на герой.
Ще направим един ред за всички живи ветерани, да бъдат там отпред. "Спартак" (Вн) е велик клуб. След 4 години празнуваме 90 години. Аз ще бъда тук тогава. Ще подпиша договор за 60 години, а не за 6 месеца.

Иван Войчев: - Трансфери на футболистите няма да плащаме. На 29 юли след арбитража ще сме наясно кой ще остане. На тези които искат да играят за "Спартак" ще им бъде предложена месечна заплата и премии според съперника. Заплатата няма да е толкова голяма колкото премиите. Те трябва да стимулират футболистите. "Спартак" (Вн) няма да участва в никакви комбинации. За да идват на стадиона по 300 души при свободен вход значи е имало. Срамно е. Това е лично мое убеждение. Какво значи сигнали. Питайте хората защо не идват на стадиона. Досега клубът се е управлявал еднолично от Николай Ишков. Оттук нататък решенията ще се вземат от група хора, 5 души сме - Иван Славков, Иван Славов, Бранимир Балачев, Красен Подгорски и Иван Войчев.

Петров: - Няма да бъдем пазарна сергия.

Войчев: - Какво има да се разплащаме с футболистите. Те са разтрогнали по вина на клуба. Договори има анекси няма. Договори и анекси трябва да са на едно място.
Задълженията на клуба са следните:
265 000 лева към НОИ, 660 000 към Данъчна администрация, 1,5 милиона лева към Митко Събев, който е дал парите за инфраструктората и детско-юношестката школа. Трагедията е, че Николай Ишков е скрит зад ПФК "Спартак" АД. Търсят не него, а "Спартак". Ако знаете колко неписани искания има към него. Телефоните не спират да звънят. Ние с Иван Славков не знаехме за всички задължения. Сключихме договор с НОИ и задълженията ще се плащат. На всички заплати ще има удръжки.
Ще намерим начин да се справим със забраната да картотекираме нови играчи. Ако се налага ще разговаряме с всеки един от играчите поотделно. За 6 месеца си заминаха 20 футболисти, които свикнаха да вземат. Едни са вземали много, други нищо. Тези които вземаха вече ги няма, останаха другите. Анексите ги няма. Ишков избягваше разговор.
Изчислил съм бюджет за следващия сезон от 900 000 до 1 200 000 лева. Стадионът излиза в ремонт. Тренировките ще се водят под Аспарухов мост. Обединението с "Феър плей" е факт. Там базата разполага с 35 легла и може да се настаняват приходящи футболисти. Отборът няма гръбнак, ще го градим. Целта е БЕЗПРОБЛЕМНО оставане в "А" група. Относно издръжката Иван Славков остана сам. За да започнем ни трябват 100 000 - 150 000 лева.

Методи Гушлев (присъстващ на пресконференцията): Първите 10 топки са от мен.

Войчев: - Аз не съм акционер в клуба. Акциите на Ишков не ме интересуват. Аз може би съм най-бедният изп. директор на футболен клуб в България.
Пламен Крумов. Договорът му със "Спартак" е до 30 юни. Той отдавна е продаден и препродаден. Ишков си е опекал работата. Вратарят Голубович има договор до юни 2005 г., но анекса го няма. За него има запитване от руска агенция. Цената му е 150 000 - 200 000 лева. С тези пари ще изкараме 5 месеца. Митко Събев е готов да ни помогне с преотстъпени футболисти. Трябва обаче да стане ясно кои играчи няма да бъдат харесани от новия треньор. Ние може да останем без футболисти. Не исках да го казвам пред Иван (б. а. Иван Петров бе излязъл от залата). ЦСКА също освободи 14-15 футболисти. На 29 юни всичко ще стане ясно. Тогава ще има много свободни футболисти. Проблемът е, че ние не плащаме трансферни суми. Ще вземем футболисти, които приемат нашите правила. Ще ви дам пример с Шустера. Иска да разтрогне. Добре. Става свободен агент и кой клуб от "А" група ще го вземе? Петима искат да разтрогнат договорите си по вина на клуба - Шустера, Голубович, Савич, Петев и Найденов. Ще разговаряме с всеки от тях. Савич и Голубович дойдоха на тренировка, но Петев и Найденов ги няма как да разговаряме. Задължително ще имаме представител на арбитража в БФС във вторник.

--- www.varna-sport.com

1 коментар:

Анонимен каза...

UncleP:
bqh tam, Ivan be6e super emocionalen i nadqvam se ne pokazno-iskren! Imame nujda ot takuv trener, koito da gori v igrata i da naduhva futbalerite! Oba4e dali gi razbira futbolnite raboti ne sum mnogo siguren, a i nai-vajnoto, ne se znae vse o6te dali 6te ima daje i minimalni sredstva za izdrujkata na otbora! abe 6e ima pak qki emocii! Dano v po-golqmata si 4ast da budat polojitelni !
Spartak Zavinagi !