вторник, март 23, 2010

Живко Великов напусна „Спартак”

Гошо Танчев поема самостоятелно поста на изпълнителен директор.
Тодор Попов твърдо остава старши треньор на „соколите”


Живко Великов официално напусна поста на изпълнителен директор на „Спартак” (Варна). Вчера той си подаде оставката на заседанието на съвета на директорите и тя бе приета от членовете на ръководния орган. Постът на Великов се поема от Гошо Танчев. Той бе назначен в началото на годината като втори изпълнителен директор, а сега еднолично ще изпълнява тази длъжност. Танчев по специалност е финансист, а пряко с отбора ще продължи да се занимава Иван Найденов, който е спортно-технически директор.

Междувременно се разбра, че Тодор Попов твърдо остава старши треньор на „Спартак” (Варна). Това обяви пред „Позвънете” Силвия Николова, която е заместник-председател на съвета на директорите на клуба. „На заседанието изобщо не е обсъждана смяната на Попов. Това, че сме изиграли два неуспешни мача, не означава, че трябва да махнем треньора. Всеки един наставник има нужда от време, преди да развие идеите си. На този етап Тодор Попов се ползва с доверието на ръководството”, коментира Николова.

Вчера „соколите” проведоха първа тренировка за новата седмица. От заниманието отсъства бранителят Стоян Георгиев, който претърпя артроскопия на менискуса в София. Както е известно, бившият играч на „Славия” ще бъде извън терените поне месец. Проблемите в защита за предстоящото домакинство на „Несебър” се подсилват и от наказанието на Венци Маринов, който бе изгонен при загубата от „Дунав” (Русе). Това най-вероятно ще наложи преквалифицирането на опитния Стефан Дончев, а като ляв бек ще играе Генади Луго.

--- pozvanete.bg



Живко Великов: Омръзна ми да ме псуват и обиждат

Минути след като си подаде оставката като изпълнителен директор на „Спартак” и тя бе приета от съвета на директорите на клуба се свързахме с Живко Великов. Ето както сподели пред „Позвънете” вече бившият ръководител на „соколите”.


- Г-н Великов, първо достоверна ли е информацията, че сте си подал оставката като изп. директор на „Спартак”?

- Не само, че съм си я подал, а вече може да се каже, че нямам нищо общо с клуба. Приеха ми оставката. Всичко се случи за половин час.

- Защо стигнахте до това решение?

- Виждате, че отборът не върви. Представянето е слабо и някой трябваше да поеме отговорност. Е, аз поемам тази отговорност. Просто повече нямам сили да си късам нервите. През годините, които бях в клуба, давах всичко от себе си той да върви напред. Това обаче не бе оценено от хората. Феновете постоянно ме обиждаха, издигаха плакати срещу мен. В крайна сметка няма човек, на който това да му е приятно. Реших, че е дошъл моментът да се оттегля, щом смятат, че без мен ще им е по-добре.

- Вече веднъж подадохте оставка, но след това се върнахте. Да не стане и сега така?

- Не, не. Този път това е краят. Миналата година се върнах, тъй като просто нямаше кой да ме наследи. Ситуацията бе тежка, а на никой не му се захващаше. Върнах се и ме обвиниха, че се правя на интересен. А който ме познава, знае, че когато кажа нещо, не се отмятам от думата си. Сега вече има съвет на директорите, има ръководство, което ще управлява „Спартак” занапред. Аз ще си гледам живота на спокойствие, без никой да ме псува и обижда.

- Кой ще е вашият пряк наследник?

- Не мога да отговоря с точност на този въпрос. Както казах, вече нямам нищо общо със „Спартак”. Може би това ще бъде Георги Танчев, който бе назначен за втори изпълнителен директор около Нова година. Не знам, питайте ръководството.

- Чувствате ли вина за сегашното състояние на „Спартак”?

- Какво да ви кажа. През тези години, които бях в клуба, винаги съм работил за неговото добро. Ситуацията обаче бе тежка още като пристигнах. Знаете, че наследихме от старото ръководство големи задължения към Митко Събев и държавните институции. Опитвахме да ги изчистим, но бе тежко. Не съжалявам обаче, че прекарах тези години в клуба. Аз от малък съм спартаклия и такъв ще си остана винаги. Имахме, както добри, така и лоши моменти.

- Оптимист ли сте за бъдещето на „Спартак”?

- Ако говоря за финансовото състояние - ще бъде трудно. Задължително трябва да се намери нов инвеститор. Иначе в спортно-технически аспект съм категоричен, че с този състав „Спартак” има бъдеще. През зимата привлякохме млади и перспективни играчи, на които обаче им е нужно време. Феновете трябва да проявят малко търпение. Все пак се изгради изцяло нов тим, а докато се сработи е нужно време. Надявам се, отборът да получи нужната подкрепа, след като мен вече ме няма.

--- pozvanete.bg

Няма коментари: