събота, юли 24, 2004

Опозицията в Спартак се стяга за въстание

Кръв ще се лее в Спартак в близките дни. Опозицията се готви за въстание, след като треньорът Иван Петров взриви обстановката около клуба. В телевизионно интервю той обвини ветераните на Спартак, че работели против него.
- Змии съскат край стадиона и пречат на работата на отбора. Не ме е страх от тези хора, готов съм дори на публичен диспут с тях. Аз искам да работя за Спартак и за Варна. Спазвам всичко едно към едно в очите на хората, защото не съм двуличник. По този начин искам да се отнасят и с мен - заяви Петров.
С това изявление треньорът сам се вкара в капана. Досега опозиционерите стояха кротко и изчакваха да видят какво ще направи той. Ситуацията обаче се измени и враговете на Петров вече кроят планове как да го изритат от Спартак. Те смятат, че той води слаба подготовка. Футболисти са се оплакали, че трябвало да тренират допълнително, за да може да влязат във форма. В автогол се превърна и разпространената от Петров декларация до медиите в началото на седмицата. Треньорът обяви, че тя е подписана от помощниците му, футболистите и техническия персонал. Опонентите на Петров направиха бързо разследване и се оказа, че освен Петров никой друг не е знаел за декларацията. Документът бил подписан единствено от него. Дори помощниците му не знаели за какво става въпрос.
Третият сериозен упрек към Петров е, че опитвал да налага 8 свои футболисти от Феърплей в Спартак. За целта треньорът отказвал да бъдат привлечени качествени нови попълнения, защото неговите хора щели да изгорят.

--- www.7sport.net /Недко Петров и Таня Велева/

Няма коментари: