събота, юни 03, 2006

Владислав Мирчев: Ще смачкаме Сливен 2000 във Варна

Голмайсторът на Спартак (Вн) Владислав Мирчев бе в основота на равенството (2:2), което постигнаха "соколите" (старша възраст) в 1/16-финалите на държавното първенство срещу Сливен 2000 като гост. Владко се отличи с асистенция и гол в мача. Реваншът е в понеделник на стадион Спартак от 18 ч.

- Владко, добър турнирен резултат ли е 2:2 като гост на Сливен 2000?
- По време на цялата среща ние превъзхождахме домакините.
Като домакини бе съвсем логично да се надяват и на съдийска подкрепа. Поведохме в резултата след като изведох Иво Кирчев. Това което последва обаче е невиждано. Аз лично не съм вижгдал толкова измислена дузпа да се свири. Направо смешна работа.
- Ти вкара и гол. Как стана точно?
- Центрираха ми в наказателното поле и засякох топката с крак. Вратарят не успя да реагира. Малко ми е гадно, че ни вкараха изравнителния гол в последната минута. Съперников играч стреля от дъгата и нашия страж нямаше как да спаси удара.
- Мислиш, ли че в реванша ще успеете да елиминирате Сливен 2000?
- Аз не съм оптимист. Давам ти гаранция 100%, че ще се класираме. Мачът няма да е както в Сливен. Във Варна ще ги бием, ама и ще ги смачкаме.
- Как би коментирал ласкавите думи на националния селекционер в твоята възраст Неделчо Матушев?
- На този човек мога само да му бъда благодарен. Той ме видя. Благодаря му, защото той ме привлече в националния отбор. Иначе може би никой нямаше да ме забележи. Не е приятно, че ще напуска поста си, но пък нашето време в тима до 19 г. изтече. От тук нататък летватата е много високо - младежки национален отбор. Има време, не мога да преценя още дали ще успея да се наложа. На първо време искам да играя в Спартак, пък който ме види и ме оцени ще ме вземе. Ако играя на ниво ще успея, ако не сам ще съм си виновен.

--- ole-bg.com

Няма коментари: