сряда, юли 09, 2008

ЗДРАВКОВ ОТГОВОРИ НА СПАРТАК: НЕ МОГА ДА ОТМИНА ПРОСТОТИЯТА
7 юли 2008 16:33

Вече бившият треньор на Спартак Вн Ради Здравков разпространи декларация до медиите по повод последните събития около неговото напускане. Освен това наставникът бе категоричен, че не желае допълнително да нажежава обстановката в ЦСКА и осъди публикациите, които нагнетяват напрежение в щаба на червените.

Вчера специалистът се прибра в София заедно с помощника си Методи Томанов, след като си тръгна от лагера в Трявна.

По-рано днес пък изпълнителният директор Живко Великов публикува изявление, с което определи действията на Здравков като „неетични и неморални”.


Ето и целия текст на декларацията на Ради Здравков:

Прочетох това произведение – плод на гениалната словесност на доскоро уважавания от мен г-н Живко Великов. Такава простотия е нормално да се отмине – толкова нелепи и абсурдни неща има вътре, че всеки нормален човек би се забавлявал. Но все пак, аз лично се почувствах омерзен от наглостта на този господин, който дори си позволи да сипе публично обиди срещу мене и прецених, че ако премълча това означава, че в думите му има доза истина.

Винаги съм бил привърженик на добрия тон. Спазих го и сега. Във всичките си изявления от вчерашния ден бях умерен, защото не исках да навредя на отбора, с който започнах нещо в изключително тежка ситуация през миналия сезон.

Господинът си позволи да коментира личните ми и професионални качества. Нещо повече, сипе и обидни квалификации по мой адрес. Как ли прозря моята некадърност сега – след като за четвърти път моята скромна особа, смея да твърдя се справи с невъзможна мисия. За всеки здравомислещ човек обяснението е едно – кани се да поеме отбора за 4 път човек, когото ценят изключително много, особено като специалист по пожарни ситуации.

Господинът оповестява и друг абсурд, плод на абсолютна управленска яловост, че очаквали такъв ход от мене, затова ме оставили без договор. Не съм оспорвал (каквато е била практиката ми през всичките години, в които се занимавам с тоя занаят) и пазарил относно условията, които ми предложи ръководството в края на миналия сезон. За каква некоректност, „неетично и неморално действие” от моя страна става въпрос? Да бъда докрай коректен според Великов, означаваше да влагам всичко от себе си, за да подготвя футболистите в изключително важен период и да изчакам Спартак да се споразумее с друг треньор, понеже 50 дни не им стигнаха за това. За каква некоректност от моя страна става въпрос – отклоних предложения от други отбори, както вече обявих, защото бях дал дума на Спартак и исках да довърша започнатото. Аз ли съм некоректен, та аз не съм назначен в Спартак. Напуснаха доктор, масажист, напусна и помощник-треньор – все хора с договори.

Човек позволил си да хвърли камък върху треньор дал всичко от себе си да помогне в критична ситуация, сам си слага етикета неетичен и неморален. Такъв човек е способен да изрече още лъжи и даже да скалъпи компромати срещу мене.

Използвам случая да заявя, че се чувствам много неприятно от напрежението, което се създава в ЦСКА по повод спекулациите, че оттам имам предложение, което било истинската причина да не съм в момента треньор на Спартак. Категорично заявявам, че това не е вярно. Някой използва ситуацията със Спартак, да нагнетява напрежение в щаба на ЦСКА в този изключително тежък за отбора момент, което е най-малкото неуместно. Моята позиция е, че футболистите и спортно-техническият щаб, заедно с привържениците на ЦСКА изстрадаха най-много от събитията в клуба и затова сега им е необходимо най-вече спокойна атмосфера. Във връзка с ЦСКА в медиите се тиражират уж мои думи, които са абсолютна измислица!

Ради Здравков

--- gong.bg

Няма коментари: