сряда, декември 03, 2003

Босът: Има капмания срещу нас

- Г-н Ишков, защо подавате оставка?
- Ще направя пресконференция и ще обявя мотивите си. Писна ми от корупцията в българския футбол и от нравите в него.
- Причината решението на СТК ли е?
- Каквито и да са казусите по случая "Михайлов", не може да се вземе такова решение. Дори нашите технически лица да са допуснали невероятна грешка, пак не виждам причина. Златин не взе участие в мача. Не е допринесъл за резултата или промяната му. Даже не стана да загрява. Категоричен съм, че срещу Спартак се води някаква кампания. Затова реших да приключа престоя си в българския футбол.
- Окончателно ли е решението ви?
- Сега съм превъзбуден емоционално, но мисля, че няма да го променя. 10 години съм в Спартак, каквото съм направил, направил съм го. Тези дни ще подам оставката си като председател на борда на директорите.
- Кой ще поеме клуба след вас?
- Има си събрание на акционерите, то трябва да реши. Аз имам нужда от малко почивка и време за размисъл. Тези хора в БФС явно се подиграват с мен. Като почнем от случая "Генчо Симеонов". После със Славия, за който ние имаме вина, колко и длъжностните лица. Хонорарите си вземат, а глоби не искат. Сега - това.
- Няма ли да обжалвате?
- Разбира се, имаме официално писмо на УЕФА, в което се казва, че ако Генчо Симеонов не е влизал в игра в "Интертото" нямаше да загубим. Ще използваме този казус, ще искам официално становище от УЕФА и ФИФА.
- Ще бъдете ли на мача за купата на България в сряда?
- Да, разбира се.

--- www.pozvanete.bg

Няма коментари: