сряда, декември 10, 2003

Шести месец държат фен на "Спартак" в затвора

Шести месец е зад решетките фена на "Спартак" Юлиян Димитров - Шукрито. Въпреки че следствието приключи, на 2 декември Районният съд потвърди оставането на ултраса зад решетките. Юлиян е обвинен от рускиня в изнасилване. Дамата твърди, че не й платил обещаните 600 лева и е извършил насила полов акт с нея. По този повод Димитров изпрати открито писмо до фенклуба на "Спартак" и варненската общественост, в което казва: "Спокоен съм и зная, че съм невинен. Кой как и защо иска оставането ми в затвора, не зная. Зная обаче, че по-добре 1000 % виновен навън, отколкото 1% невинен вътре. Докога ще съм в затвора, не зная - просто се моля някой професионалист да прочете това дело от "а" до "я". Благодаря на всички, които ми вярват, на моето семейство, на Пламена и на всички варненски фенове. Желая успех на "Спартак", на братя Диян и Стефан Дончев и на Велислав Вуцов с "Черно море". Отнетите 3 точки на "Спартак" са поредния фарс, но кое ли в тоя живот е наред."
Разбра се още, че футболистите на "Спартак" ще посетят Юлиян и най-вероятно ще настояват пред окръжния прокурор за ново разследване по случая.
--- chernomorie.info.bg

Няма коментари: