вторник, март 11, 2008

Великов и Орела се разделили като приятели

Изпълнителният директор на Спартак Живко Великов и вече бившият наставник Атанас Атанасов-Орела се разделили като приятели. Това призна самия Великов. "С Наско си оставаме приятели извън футбола. Необходима беше промяна, след незадоволителните резултати на отбора. доволен съм, че Ради Здравков прие поканата ни", каза той. Ради пък посочи причините, заради които е приел офертата. "Спартак" е различен в сравнение с това което оставих последния път. Познавам повечето от хората в клуба и съм уверен, че се работи правилно", разкри бившият национал.

--- ole-bg.com


Наско: Животът продължава! Спартаклия съм, ще стискам палци за отбора

Старши треньорът на Спартак (Варна) Атанас Атанасов призна пред "Позвънете Новини", че е научил новината за смяната си днес по обяд. "Изпълнителният директор Живко Великов ме извика в 13,30 ч. на стадиона и ме уведоми. Това го има във футбола. Решили са, че с тези резултати не става и са преценили, че трябва да има някаква промяна. След като не можахме да бием в домакинския мач, може би е дошъл момента за рокада... Въпреки всичко аз мисля, че отборът има потенциал. Оттам нататък вече ще видим какво ще се случва, дано всичко да си върви добре и и отборът да запази мястото си в групата. Аз лично не се съмнявам в това нещо. Просто на момчетата им трябваше още малко време да се отърсят. И аз съм допуснал грешки, няма как, нормално е. Животът си продължава, стискам палци на отбора. Разделяме се по взаимно съгласие. Не съм обиден на нигого. Перфектно беше отношението към мен на президента Иван Славков и ръководството", заяви Наско.
Запитан за своята оценка за престоя му начело на отбора, младият треньор каза: "Лично за себе си мисля, че в началото като поех отбора се представяхме достойно. Имаше и лъкатушене. Лошото е, че нямахме късмет и загубихме точки. Това си пролича и в последния мач. Видяхте, ударихме греди, имахме и други положения. Не мога да си обясня защо така плахо излезе в началото отбора. Хем сме говорили, че особено през първите 15 минути трябва да натискаме и че Черноморец са мек отбор и че пресирани и с агресия ако им се влезе трудно удържат. В крайна сметка и тази спечелена точка може да се окаже важна след време. Не съжалявам за нищо. Всички бяха лоялни към мен, аз също. Спартаклия съм и ще подкрепям отбора оттук нататък".
Наско Атанасов е категоричен, че не е станал жертва на бойкот от страна на футболистите. "Не вярвам. Не са такива момчета. Сто процента го гарантирам. Спартак притежава добри футболисти с потенциал. Може им трябва малко манталитет, който явно аз не успях да им го предам", заяви треньорът и призна, че оттук нататък смята известно време да си почине, тъй като е похабил доста нерви начело на отбора.

--- ole-bg.com

Няма коментари: