понеделник, май 19, 2008

Радо Станев: Аз искам да остана, всичко зависи от ръководството

Вратарят на Спартак Радостин Станев за пореден път се врече във вярност на родния си клуб, за който изнесе много силна пролет. "Дали оставам зависи от ръководството и целите догодина. Трябва нещата да са ясни от самото начало. Аз лично съм говорил, имам предложение за оставане, каквото е и моето желание. Аз съм казвал винаги, че това е моят отбор и ще направя всичко възможно да остана. Ако шефовете вземат добри футболисти и всичко е ясно - с бюджет и останалите сериозни неща, нужни на един отбор, целите ще бъдат високи", каза Радо.
Той поздрави юношите на Марек за това, че са стояли добре на терена срещу Спартак. "Биха Ще направя всичко, за да остана, това е моят отборсе и се мъчиха да играят футбол. За нас това 11-о място е много добре, ако гледаме положението, в което бяхме", каза опитният страж.

--- ole-bg.com

Няма коментари: