сряда, февруари 25, 2009

Станислав Петров: Тренирах здраво, но ще играя в дубъла

По необясними причини е попаднал в дубъла на „Спартак“ Станислав Петров, смята самият футболист. „Не знам какви са причините да бъда пратен във втория отбор. Гледаха да не ме пускат в контролите по необясними за мен причини. Тренирах здраво, старах се, показах това което мога, но явно не са ме харесали. Много хора ми казаха, че съм един от най-стабилните играчи в тима. Не мога да си обясня причините, но понякога така се случва във футбола, каза Петров пред „Народно дело“. Защитникът вчера направи първа тренировка с дублиращия тим на „соколите“. „От лятото ми изтича договора и на този момент нямам яснота какво ще правя тогава. Имам няколко оферти, но не мисля за тях точно сега. Искам да пожелая успех на „Спартак“, завърши Петров.

--- narodnodelo.bg


Байрактаров: Искаха ме пловдивските отбори

Талантливият футболист на „Спартак“ Спас Байрактаров е бил трансферна цел на няколко български клуба от „А“ група, разбра „Народно дело“. Сред тях най-силни са били мераците на пловдивските “Локомотив“ и „Ботев“. Отборът на „Вихрен“ също е бил сред кандидатите. „Можех да отида в някой от тези клубове, но предпочетох да не го правя. С ръководството сметнахме за правилно да бъда преотстъпен във „Волов“ (Шумен). Ще изкарам там няколко месеца до края на сезона и след това ще реша какво да правя“, коментира пред „Народно дело“ Байрактаров. Според кулоарна информация футболистът се е скарал с Драголюб Симонович и е бил отпратен във втородивизионния тим. „Надявам се „Спартак“ да запази мястото си в елита. На този етап за мен това е най-важно. Пожелавам им успех“, каза още сърцатият играч.

--- narodnodelo.bg

Няма коментари: