събота, юни 23, 2007

Мениджърът на Бербатов Емил Данчев търси отбор на Георги Филипов

Мениджърът на Димитър Бербатов Емил Данчев лично се е заел да търси отбор на Георги Филипов. Както е известно младият нападател разтрогна договора си със Спартак по взаимно съгласие вчера. Пред спортния сайт на Варна www.ole-bg.com Жоро разкри и истинската причина за раздялата с родния си клуб. "Тръгнах си, защото беше време да си ходя. За толкова години нищо не постигнах и ще се пробвам на друго място. Необходимо ми е да се раздвижа и да помогна на друг отбор. От 4 години съм с мъжката формация, но не мога да мръдна нагоре. Доста мислих и не ми е леко. В момента си почивам и си търся отбор", коментира той. Според футболиста до 10 дни трябва да знае къде ще играе, тъй като повечето отбори започват подготовките си за новото първенство. "Искам да кажа едно голямо благодаря на феновете на Спартак. Дано да продължават да ходят на мачовете и да подкрепят отбора, както са го правили независимо дали сме в А или Б група. Само хубаво съм видял от тях", отправи се към привържениците на "соколите" той. Филипов разкри още, и че иска един ден отново да облече екипа на родния си клуб. "Един ден може да се върна, Просто ми е необходима промяна на този етап. След време може да помогна на Спартак, завърши той.

--- ole-bg.com

Няма коментари: