сряда, август 04, 2004

Изгониха ме на рождения ми ден

"Поводът да свикам тази пресконференция е доста неприятен. Изпълнителният директор Иван Войчев ме извика в неговата аптека и ми съобщи, че е решено да не подписват договор с мен. Това явно е подарък за моя рожден ден на 4 август и аз съм потресен, че трудът ми отиде на вятъра. Попитах по телефона Иван Славков какви са мотивите за това решение. Той ми каза, че много съм говорил открито пред медиите какво става в клуба. Аз обаче казвах само истината. Нещата не бяха така, както трябва да са в един професионален клуб и затова не мълчах. Все пак съм пълнолетен. Аз обаче мисля, че употребиха името ми. Само Митко Трендафилов беше зад мен, всички други - против. Румен Димов например хвърли оставка, а в последната седмица беше най-активен. Преди 40 дни започнах да работя сам и така беше досега. Първият ден не тренирахме поради липса на екипи, а на четвъртия поради липса на вода. Нямахме обувки. За първи път отборът беше нахранен от кмета на Равда. След това уредих да се храним в стола на МВР. Едва убеждавах момчетата да тренират. С Трендафилов сме дали 300 лева, за да спасим няколко тренировки.Присъствах също на разговорите между Войчев и футболистите, на които им предлагаше договори. Не бях съгласен преговорите да се водят по този начин. Обидно беше. Момчетата се чувстваха подтиснати. Казах си мнението и Войчев ми отговори, че аз повече нямам място тук. На мен ми предлагаха 1000 лева на месец. Толкова взема Николай Станчев. Кажете ми има ли треньор, който да подпише за такава сума? Въпреки това за пари не съм се пазарил. Заявих, че ще подпиша последен, когато всичко с футболистите е уточнено. Предложих да сключа контракт за една година и ако след първите 6 месеца отборът пада и не си върша работата, да си тръгна сам.Мръсотията в "Спартак" продължава, а клубът е в трагично положение. Според последните документи задълженията са за 2 800 000 лв. Отборът може да не започне първенството. Ако започне, ще отиде в Петрич с 11 титуляри и 3 резерви. Имам чувството, че тук се прави схема за нареждане на мачове - да вземем 21 точки от 7-те си есенни домакинства и напролет да продаваме във Варна. Най-вероятно ще изтегля от "Спартак" всички футболисти на "Феър плей". Първо обаче ще говоря един по един с тях и ще се съобразя с мнението им".

Иван ВойчевВсеки ден секарахме с Петров
Изпълнителният директор Иван Войчев посрещна с усмивка последните обвинения към него и ръководството на Иван Петров. "Аз докарах Иван Петров в клуба и сега ще си поема отговорността. Всеки ден с Петров се карахме, защото той не разбра или не искаше да разбере, че работи в "Спартак", а не във "Феър плей". Даде ми списък с 25 футболисти за новия сезон, като 10 от тях бяха от "Феър плей". Щом иска, да си изтегли играчите, така само ще ни улесни", заяви за "Черноморие" Войчев.Изпълнителният директор призна, че Мишо Лазаров вече е уреден за "Спартак". Войчев уточни също, че е възможно да уточнят финансовите взаимоотношения с 9-те бивши свои футболисти другата седмица. Това обаче няма да попречи на клуба да картотекира нови попълнения след първия есенен кръг. За целта "Спартак" щe получи специално разрешение от БФС.

---http://chernomorie.com

Няма коментари: