петък, август 13, 2004

Господинов иска да напуска шефски пост

Легендата на варненския Спартак Живко Господинов ще подаде молба за напускане на шефския пост на клуба на ветераните, разкри вчера самият той. Бившият национал заяви, че ще обяви причините за решението си на заседание на Управителния съвет на ветераните, което ще свика. Вчера Господинов категорично опроверга и информациите, появили се в два столични вестника през седмицата. В тях бившият полузащитник е набеден, че е алкохолик и комарджия, както и че ще бъде изгонен от жилището му, което било общинско. "Всеки, който ме познава, знае много добре, че не съм нито комарджия, нито алкохолик. Това са поръчкови статии, знам откъде идват, но ще обявя това, когато му дойде времето. Някой иска също така да ме скара с приятелите ми от общината. Всеки знае, че не съм против никого и съм се разбирал с всички, които са минали през Спартак", каза легендата на "соколите".


--- http://pozvanete.bg

Няма коментари: