сряда, ноември 02, 2005

Мартин Ковачев: Надявам се съдиите да ни оставят да играем срещу Хасково

Бранителят на варненския Спартак Мартин Ковачев получи травма при домакинската победа на соколите над Сливен с 2:0 миналата събота. От началото на седмицата железният защитник тренира на облекчен режим. Травмата и предстоящия мач с преследвача на варненския тим Хасково е повод за интервюто с Мартин, за когото се говори, че е обект на интерес от страна на шампиона на България ЦСКА.

- Мартине, какво точно е състоянието ти?
- В мача срещу Сливен почувствах остра болка в коляното. Все още продължава да ме боли. Доктор Мирослав Купенов ми каза, че съм разтегнал външна връзка в коляното. Не е добре като цяло.
- На Спартак му предстои може би най-важният мач за есенния дял - гостуването на прекия конкурент за първото място в Източната Б група Хасково. Ще можеш ли да играеш в този мач?
- Още не мога да кажа със сигурност. Искам да играя, защото този двубой наистина е много важен за нас. Ако бием се откъсваме на 7 точки и така ще си улесним живота. Има време до събота. Дано се оправя, за да бъда полезен на отбора.
- Иначе какви са очакванията ти към срещата?
- Очаквам най-вече победа, нищо друго няма да ме удовлетвори. Знам, че ще е много трудно, но лесни мачове няма. Най-много се надявам съдиите да ни оставят да играем нашата си игра. Малко ме съмнява обаче да се свири обективно в този мач.
- Доколкото разбрах, Хасково прави доста солидна организация за директно влизане в А група. Какво знаеш по въпроса?
- Да, има такова нещо. Добре работят и с арбитрите, доколкото знам. Но - това е положението. Излизаме, играем и каквото стане.
- А познат отбор ли е съперникът?
- Не. Не ги познаваме, защото са нов тим. Нас обаче не ни интересува какъв отбор е Хасково. Важното е ние да си играем нашата игра.
- Не ти ли се е обаждал селекционерът на Б националния отбор Петър Миладинов, след като показваш постоянство и добри игри?
- Не, никой не ме търсил. В този отбор много неща не се решават според футболните качества. Аз лично мисля, че има достойни играчи за Б отбора и от Спартак, и от Черно море. Въпреки това има време, може и да ме повикат.
- Нека завършим разговора с твоя коментар по темата дали е изненада представянето на Спартак в Източната Б група, след като през лятото десетина играчи напуснаха тима?
- Не ме изненадва. Ние запазихме по-голямата част от миналогодишния отбор. Имаме амбициите и желанието да влезем в А група още следващия сезон. Президентът ни прави всичко възможно целта ни да се осъществи. От друга страна, в Спартак дойдоха специалисти като Ради Здравков и Методи Томанов. Така че след всичко това, което казвам, няма как някой да се изненада, че сме лидери в групата и показваме игра с една класа над всичките ни съперници.

--- ole-bg.com

Няма коментари: