четвъртък, януари 19, 2006

Владислав Мирчев: Надявам се да израсна покрай Ники Станчев и Злати Михайлов

Младият нападател на соколите Владко Мирчев се включи пълноценно в зимната подготовка на тима. Роденият през 1987 година играч отбеляза 2 попадения в противниковите врати през есенния дял на шампионата на Източната Б група и се превърна в основен играч в селекцията на наставника на Спартак Ради Здравков.

- Владко, с течение на тренировъчния процес започна ли да влизаш в ритъм вече?
- Да, тренираме си нормално. Всичко е наред. Имаме двуразови занимания. Горе-долу навлизам във форма, но мисля, че ми трябва още малко време.
- Какво точно имаш предвид? Наднормено тегло ли?
- Да. Имах малко излишни килограми, но наполовина вече ги премахнах.
- Колко бяха те?
- 2 - 3 килограма бях отгоре.
- Каква година изпрати ти в спортно-технически план?
- Мисля, че бе успешна. Като погледнете, аз съм юноша все още, а играх в почти всеки мач на мъжкия отбор като титуляр. Не мога да съм недоволен.
- А доволен ли си от представянето си в представителния тим?
- Аз не мога сам да си давам оценки, но мисля, че все още има какво да се желае от мен.
- В какъв смисъл? Какво искаш да усъвършенстваш в играта си?
- Малко голове вкарах. За централен нападател 2 гола за един полусезон са твърде малко. Може да съм направил много хубави неща, но трябва да се вкарват голове. Надявам се да се обиграя около Николай Станчев и Златин Михайлов. Те знаят какво правят на терена.
- Виждаш ли някакви проблеми, заради които Спартак да не успее да влезе в елита?
- Не. Засега всичко при нас е наред. Не виждам какво може да ни спре да влезем в А група. Ако си играем нашата си игра и покажем истинските си възможности, сме в елита. Треньорите ни са перфектни във всяко едно отношение.
- Играли сте заедно с Георги Филипов в юношеските формации на Спартак. Млад нападателен дует като вашия дали ще е резултатен?
- Всичко зависи само от нас самите. Да се надяваме, че ще бележим и ще радваме нашите верни привърженици.

--- ole-bg.com

Няма коментари: