събота, януари 28, 2006

Ради Здравков: Не само съм доволен, а и учуден

Старши треньорът на Спартак Ради Здравков изрази задоволството си от показаното на терена от неговите футболисти по време на контролната среща с третия в класирането на "А" група Локомотив (София). "Поради обективни причини не успяхме да направим много тренировки на нормален терен, а и знаете, че последните ни няколко занимания бяха в зала. Отборът, който излезе днес, се събра за първи път в такъв вид. Аз лично съм не само доволен, ами и учуден от дисциплината, с която футболистите играха. Ясно демонстрираха, че имат необходимия футболен интелект и необходимите качества. Все пак не можа да стане добра проверка, може би и защото терена бе маломерен, а и ние за първи път излизаме на такава настилка. Но като цяло съм доволен. Най-важното в случая еу че успяхме да предпазим играчите от контузии. И пак казвам - в такъв вид нашия отбор никога не е излизал, няма необходимия синхрон и обиграност в действията, но играчите подходиха сериозно и изиграха контролата тактически дисциплинирано. Това естествено не може да не ме радва", заяви Здравков.

--- ole-bg.com

Няма коментари: