петък, януари 13, 2006

Здравко Радев с приза за цялостен принос

Специален приз за цялостен принос към варненския футбол бе отреден на Здравко Радев. Това стана на днешната церемония за Футболист №1 на Варна за 2005 г. Защитникът на "соколите" си отиде от този свят на 26 декември, ставайки жертва на рак на дванадесетопръстника едва на 33 години. Призът му бе връчен от председателя на ЗС на БФС Благой Калфов на неговата съпруга - волейболистката Сашка Зафирова. Вместо с едноминутно мълчание, паметта на Здравко Радев бе почетена с едноминутни ръкопляскания, в знак на уважение към всичко, което е направил.

--- ole-bg.com



Футболист №2: Радвам се, че на 38 години съм в класацията

Капитанът и играещ помощник-треньор на Спартак (Вн) Николай Станчев вече над десет години играе в тима, а в последните няколко е незаменимият лидер на "соколите". Дори на 38 години Станчев игра по 90 минути в почти всички мачове през годината. Той се съгласи да сподели пред "ОЛЕ-БГ" мнението си за анкетата.

- Ники, доволен ли си от второто място?
- Аз не искам да коментирам, право на журналистите е да решават кой е най-добър. Аз се радвам, че дори на тези 38 години попадам в тази класация. Останалите момчета имат да играят още доста докато стигнат до това, което аз съм минал през кариерата си. Но фактът, че вратар спечели приза за №1 говори лошо за полевите състезатели. Не знам защо също само трима наши играчи са сред първите десет. Все пак сме на първо място в класирането, нищо, че е в "Б" група. Все пак и в "Б" група се играе добър футбол. Но пак повтарям, така са преценили журналистите, тяхна работа е.
- Каква беше 2005 г. за теб?
- Аз съм доволен от изминалата година. За мен е най-мажно да съм здрав. Радвам се, че с изявите си съм заслужил признанието и второто място в тази анкета. Щом си добре оценен, няма как да не си доволен.
- Какво си пожелаваш за 2006-? Смяташ ли, че имаш сили да водиш Спартак и в "А" група, към която тимът се е устремил?
- Отново ще кажа, че искам да съм здрав. Разбира се надявам се Спартак да влезе в "А" група. Сега не е уместно да се говори дали ще играя или не. Като му дойде времето ще видим. Но щом в добре платен отбор като Черно море, най-добър е вратарят, значи и аз мога да играя в елита.

--- ole-bg.com



Футболист №4: Това място ще ме мотивира

Вратарят на Спартак Генко Славов бе много доволен от избирането си за №4 в анкетата за Футболист на Варна.
"Много съм щастлив, благодаря на журналистите, че са гласували за мен. Няма как да не съм доволен, имайки предвид това на какъв пост играя и на каква възраст съм. Това ме мотивира да се старая още повече през тази година и в нейния край да получа още повече гласове. За 2006 г. пожелавам на себе си, моите съотборници и нашите фенове много здраве и успехи, а на вас журналистите - да продължавате да сте толкова обективни. На победителя Ивайло Петров мога да му кажа само едно голямо "Браво!". С изявите си той заслужи това признание. Много се радвам, че мой колега е на първо място. Това показва, че Варна има наистина силни вратари и първото му място е напълно заслужено", заяви за "ОЛЕ-БГ" Генко.
Той добави, че на този етап не мисли за трансфер в по-голям клуб. "На първо място искам Спартак да влезе в групата. Ако играя силно един ден трансферът може и да дойде. Но сега не мисля за това. В момента най-важно е да направим добра подготовка и през пролетта да затвърдим първата си позиция в класирането", каза стражът на "соколите", който през есента допусна едва три попадения в мрежата си.

--- ole-bg.com

Няма коментари: