петък, март 16, 2018

Десислав Дяков : На "Добруджа" няма да им е лесно срещу "Спартак

Нападателят на "Спартак 1918" Десислав Дяков има три гола на сметката си тази пролет.
Той се отчете с хеттрик при победата със 7-1 над "Бенковски" Бяла, като единият от головете му бе определен като шедьовър.

"Александър Йовчев проби отдясно и центрира на втора греда, където аз засякох топката от въздуха, след което тя се удари в гредата преди да влезе в мрежата", разказа Дяков в интервю за "Морски гонг" по Дарик радио.

Той разкри и как се е стигнало да завръщането му в родния "Спартак". Старши треньорът ми се обади в края на декември месец. Проведохме разговор. Въобще не се замислих. Аз съм юноша на "Спартак". Спартаклия съм си от малък".

"Треньорите работят много добре с нас. Доказателство за това е, че имаме три победи. Придобиваме облик", сподели впечатленията си от работата на Енгибар Енгибаров и Бойко Каменов нападателят.

"На "Добруджа" никак няма да им е лесно другата седмица. Ние отиваме единствено за победа в Добрич. Имаме нужното самочувствие след спечелените 3 победи ", каза още Дяков, запитан за очакванията му за двубоя другата седмица.

Чуйте цялото интервю с Десислав Дяков в приложения звуков файл.

--- dariknews.bg

Няма коментари: