петък, юни 06, 2003

Генко Славов: Още в квартала застанах на вратата

Генко Славов е роден на 4. 01. 1984 г. във Варна. Висок е 186 см., тежи 79 кг., зодия Козирог, ерген. Възпитаник на ДЮШ "Спартак" с първи треньор Георги Капанов. В юношеския национален отбор е изиграл 22 мача в периода 1995 - 19999 г. Като вратар се оформя при треньорите Игор Кулиш, Костадин Костадинов и Илко Станчев.
- Генко, как се чувстваш като откритие на сезона?
- Все още не мога да повярвам. (Смее се) Но казано сериозно, подобни определения, или класации, не ме вълнуват. Всичко тепърва ми предстои. А това, че успях да "заключа" вратата срещу "Славия", "Левски", "Литекс" и "Нефтохимик" не е нещо особено. Просто си свърших работата.
- Кога застана под рамката на вратата?
- Още в кварталните мачове като дете. По време на световното първенство през 1990 г. бях силно впечатлен от играта на вратарите и този факт повлия сериозно на избора ми.
- Паметен мач в юношеския национален отбор?
- На международния турнир в Тайланд през 1998 г. бихме на финала Полша с 1:0. Според треньора тогава съм имал силни изяви, а победния гол вкара Радо Тодоров.
- С кои защитници се чувстваш най-добре?
- С Ненов, Тачо Жеков, Стефан Дончев и Златин Михайлов. И от другите не мога да се оплача.
- Еталонът ти за вратарския пост в Европа?
- Петер Шмайхел и Оливер Кан. И двамата "пълнят" вратата и си вършат отлично работата без излишни ефекти и атракции.
- Основната мисъл, втълпявана от треньорите ти досега?
- Добрият вратар е половин отбор.
- Сега си в началото на кариерата. Блазни ли те славата?
- Няма защо да се лъжем, на всеки му става драго когато чуе добра дума за себе си. Но не обичам обаче другата крайност. Постоянният шум, показноста, пъченето, или ефелъка, както се казва. Аз си знам мястото, земен човек съм, и затова си стоя здраво на краката.
- Как ще коментираш интереса на ЦСКА към теб?
- Никой не е е разговарял с мен. Ако изобщо се получи нещо, сигурно ще го разбера последен. Но и да не стане, не е проблем. Ще си изпълня договора със "Спартак", който изтича на 30 юни 2004 г.
- Пожеланията ти към варненските фенове?
- Здраве и повече усмивки. А на нашите съграждани от "Черно море" успех в "Интертото".
--- chernomorie.info.bg

Няма коментари: