четвъртък, юни 26, 2003

Георги Мечечиев: Дано да има пари...

Бранителят бе един от най-стабилните играчи на "соколите" през изминалия сезон. Днес се очаква в 10 ч. да бъде на стад."Спартак" за първа тренировка.

- Жоро, "Спартак" започва подготовката за новия сезон, ще видим ли и теб на терена?
- Може би няма да мога да дойда за първата тренировка, разговарял съм с Мирослав Миронов и най-вероятно ще се включа в заниманията в понеделник. Имам някои лични проблеми тук, в Бургас, заради които ще закъснея.
- Имаше силни изяви този сезон, получи ли оферти от някой клуб?
- Оставил съм всичко в ръцете на г-н Ишков, той ми каза, че има запитвания, но нищо конкретно. Договорът ми със "Спартак" е за още една година и най-вероятно ще го изпълня. Имам амбиции да играя в по-силен клуб, но не на всяка цена.
- Как прекара почивката? Лекува ли контузии?
- Със семейството бяхме в Созопол, знаеш, имам малка дъщеря, на която сега мога да отделя времето си. Напълно съм здрав, най-хубавото е, че нямам никакви здравословни проблеми.
- Как виждаш "Спартак" през новия сезон, може ли да се представи по-силно?
- Дано да има пари, защото това е най-важното. Ако няма финансови проблеми, отборът ще върви нагоре, през изминалия сезон показа, че може да играе добър футбол. "Спартак" пак ще бъде в седмицата.
--- more.info.bg

Няма коментари: