неделя, януари 18, 2004

Нено Ненов: Скарах се с жена си заради Ишков

Грозданов е свидетел какво ми обеща президентът, твърди играчът

Нено Ненов престоя в Спартак около една година. Той подписа с варненци през януари 2003 г., когато дойде без пари от третодивизионния гръцки Керкера. Бургазлията се превърна в стожер в защитата на варненци. Не играеше само когато е контузен.

- Нено, имаше ли шанс да избегнете арбитража, на който разтрогнахте договора си със Спартак?
- Разбира се. Бяхме се разбрали с президента Николай Ишков, че ако ми изплати определена част от договорените и изработените пари, оставам във Варна. Бях лоялен докрай. Дори се надявах, че нещо може да се случи и в последния момент в коридорите на "Кърниградска".
- Каква сума ви дължи Спартак?
- Това е клубна тайна и касае само мен и Ишков. Но ще ви призная, че аз направих компромис.
Отказах се от парите си за 6 месеца или 50 % от сумата, която ми дължеше. Явно обаче и това не помогна, щом не ми беше изплатена останалата част.
- Колко разговора проведохте с Ишков?
- Ние с него си говорим още от лятото. Двамата с тогавашния треньор Миронов ми казаха, че са доволни от мен и ще направят всичко възможно да ме задържат. Аз играх в по-голямата част от мачовете и по мое скромно мнение се представих добре. В навечерието на арбитража също се срещнахме с Ишков.
- Вярно ли е, че на разговора е присъствал и Стефан Грозданов?
- Да. Това стана по мое желание. Не исках да се получават недоразумения. Като например, че президентът е казал едно на мен и друго на треньора. Държах Грозданов да влезе в стаята и да чуе при какви условия ще остана в отбора.
- На кои дати трябваше да ви се плаща?
- Когато дойдох миналия януари, фиксирахме три дати в договора за изплащане на личните ми траншове - юни, декември и юни. На практика обаче досега съм получавал пари на парче, без да се спазват клаузите в контракта. Да не говорим, че ми дължат премии и наеми за квартира. Скарах се дори с жена си, тъй като не можех да взема нея и децата във Варна. Повечето месеци изкарах на хотел.
- Казахте ли си нещо с Ишков минути преди да застанете пред членовете на арбитражната комисия?
- Бяхме се разбрали какъвто и да е резултатът от арбитража, след него да седнем, да изпием по едно кафе и да си поговорим. След арбитража го чаках до 16,30 ч. в София, но той не ми се обади. Разбирам го, явно е бил ядосан и изнервен
Това пролича и по неговото поведение пред комисията.
- Вярвате ли, че апелативната комисия може да отмени решението на арбитражната и да ви присъди обратно на Спартак?
- Категорично не. Консултирал съм се с футболни и юридически специалисти. Няма точка, за която апелативната комисия може да се хване и да се произнесе в полза на варненския клуб. Вече съм включен в трансферната листа. Имам документ, че съм свободен без финансов иск, но все пак трябва да изчакам протоколното заседание на апелативната комисия.
- В Черноморец ли се връщате, или отивате в Беласица при Миронов?
- Ще ви призная само, че оферти не липсват. Дори и за чужбина. Но нека бъдем търпеливи и да изчакаме до петък.
- Възможно ли е да подпишете нов договор със Спартак?
- Ако Ишков ме потърси, ще седнем и ще разговаряме, тъй като го уважавам. Изпълни ли това, за което се разберем, няма проблем да подпиша за колкото иска.

--- 7 dni sport

Няма коментари: