четвъртък, януари 29, 2004

ИВАН ПЕТРОВ КАНИ ИШКОВ НА ПУБЛИЧЕН ДИСПУТ

Собственикът на "Феър плей" Иван Петров се обърна към www.varna-sport.com за да покани на публичен диспут Николай Ишков по проблемите на "Спартак". Ишков трябвало само да каже дата и час. Петров дори обеща да му прати билет за пътуването от София до Варна. Желанието е на кръглата маса да седнат фенове и журналисти и да се разискват проблемите такива каквито са. "Ти си само един бивш футболист. Това ми отговори Ишков когато го попитах за кризата в клуба - сподели Иван Петров. - Аз обаче му припомних, че "Спартак" е обществена институция и съдбата на клуба засяга много хора във Варна. По посещаемост отбора е на последно място в групата, което означава, че феновете вече са дали оценката си за управлението на Ишков. Не го искат. Ние ветераните винаги ще бъдем съпричастни към проблемите. Не е вярно, че съм искал да ставам акционер в "Спартак". Всички ни вълнува бъдещето на отбора. Ние не сме само бивши футболисти, а и обществен индикатор на процесите. Попитах Ишков какво ще става с четиримата мои играчи, които съм му дал. Той ми отговори, питай Грозданов. Обясних му, че треньора иска двама от футболистите, а той щели сме да говорим като се върне. Ако не се стигне до обществен диспут "Спартак" ще изпадне."
--- www.varna-sport.com

Няма коментари: