вторник, януари 25, 2005

Господинов: Никой не може да се подиграва с името ми

Легендата на Спартак Живко Господинов обяви вчера, че не е доволен от отношението към него от страна на клуба, съобщава в-к."Позвънете новини". В началото на годината той бе назначен за главен селекционер на отбора, но по думите му никой от ръководството не го е уведомил какво точно се изисква от него. “Не съм се натискал да ме назначават в клуба, но нямам нищо против да работя за благото на Спартак. Изпълнителният директор Иван Войчев ме представи официално като главен селекционер преди две седмици, но оттогава не е търсил разговор с мен. Просто няма да допусна да се подиграват с името ми”, заяви за “Позвънете Новини” Господинов, който е участник в световното първенство в Мексико през 1986 г.
Вчера “соколите” се качиха на лагер в курорта Златни пясъци, но проведоха и двете си занимания на стадион “Спартак”. На облекчен режим се готвиха Боян Илиев, Марин Ценов и Диян Кателиев. Конците на последния ще бъдат свалени в четвъртък и той ще започне нормални тренировки. Днес сутринта те ще бягат на Аладжа манастир, а следобед са на плажа.
Марин Ценов обяви, че Спартак има реален шанс да победи дори отбори като Локомотив (Пд) и ЦСКА през пролетта. “Приемаме тези тимове във Варна. Теренът ни е лош, но ние сме свикнали да играем на него, докато във водещите тимове залагат предимно на техниката. Сигурен съм, че можем да победим отбори като ЦСКА, Локо (Пд) или Славия”, категоричен бе Ценов.

--- pozvanete.bg

Няма коментари: