четвъртък, март 18, 2004

БФС отказа да картотекира Ради Здравков в "Спартак"

БФС отказа да картотекира 48-годишния Ради Здравков като футболист в "Спартак". По този повод вчерашната пресконференция на специалиста закъсня с 40 минути. Докато журналистите чакаха, Ради водеше тежки разговори по телефона с административния директор Румен Димов. Оказа се, че Здравков не е получил права, тъй като за последно бил картотекиран като аматьор и след това не е включен в трансферната листа. Ради обаче определи аргументите на "Кърниградска" като смешни и изрази надежда, че ще играе срещу бившия си клуб ЦСКА в петък. "Не разбирам защо ме спират. Аз съм на 48 години и освен това всички документи са ми изрядни", заяви Здравков.
Бившият национал иска да помогне на отбора като футболист поради три причини - заради общите проблеми, многото контузии и небалансирания състав. Той не уточни дали ще изпълнява функциите на централен защитник или халф.
"Основният проблем е в контузиите. Ако повечето невъзстановени играчи се оправят, влизането ми в игра става безпредметно", смята Ради.
В назначението на Стефан Господинов за съдия на петъчния мач той вижда любопитен факт. Преди 5 години Здравков също планираше да дебютира за "Спартак" при гостуването на "Ботев". Срещата в Пловдив ръководи именно Гсоподинов. Домакините спечелиха с 3:2 и оцеляха. "Като видях ситуацията и обстановката на терена, се отказах да влизам. Дано сега Господинов отново не ми попречи да дебютирам", намекна загадъчно Здравков.

--- chernomorie.info.bg

Няма коментари: