понеделник, април 23, 2007

Спартак записа първа победа като "гост"

Соколите биха с 3:0 символичния домакин Черноморец във Варна, Тодоров, Маринов и Ортега вкарват за тима на Неделчо Матушев


Черноморец - Спартак 0:3
0:1 Тодоров (1), 0:2 Маринов (22), 0:3 Ортега (34)
Съдия: Атанас Димитров, жълти картони: Маринов, Джукич (С), стадион: Спартак, зрители: 1000
Черноморец: Белбер, Петков, Стоилов (36 Мустафов), Стоянов, Георгиев (75 Хабул), Йончев, Димов, Зарчов, Манов, Коев (46 Василев), Дянков
Спартак: Арнаудов, Дяков, Пейков, Кунчев, Маринов, Джукич (46 Дончев), Пекин, Филипов (75 Кирчев), Стоев, Тодоров (65 Каптиев), Ортега

Спартак записа първата си победа като "гост" в първенството. Соколите биха с класическото 3:0 Черноморец на Ивайло Дражев на стадион Спартак. Тъй като хибридният тим няма стадион, се стигна до споразумение Черноморец да е домакин на стадиона на соколите. Прецедент, който показва ясно реалностите на българския футбол към днешна дата.
Очаквано символичните гости от Спартак бяха по-добрият отбор срещу момчета, родени през 1989 г. Още в 48-ата секунда Дарин Тодоров се възползва от центриране на Младен Стоев и отбеляза първото попадение. След това Венци Маринов с глава удвои преднината на варненци в 22-рата мин. Асистенцията бе на Дениран Ортега. Самият нигериец пък оформи класическото 3:0 в 34-ата мин. Нападателят обаче направи дузина пропуски през втората част.
Черноморец пристигна във Варна с колите на самите играчи, тъй като тимът няма клубен автобус. В последния момент преди двубоя основни играчи на наставника Ангел Ангелов получили някакви болки и пропуснаха двубоя.
Второто полувреме предложи на зрителите дузина пропуски пред вратата на домакините. Отличници в това отношение бяха Росен Каптиев и Дениран Ортега. Влезлият на смяна Иво Кирчев пък тресна гредата веднъж и пропусна от изгодна позиция. Гредата спаси черноморци и след удар с глава на Венцислав Маринов. От публиката намираща се от страната на козирката се чуваха доста обидни квалификации към играчите на Спартак.

--- ole-bg.com


Матушев: Ако аз съм причината за слабо представяне, съм готов да си тръгна

Старши треньорът на Спартак (Варна) Неделчо Матушев бе доволен от трите точки, но призна, че е притеснен от многото пропуски. На пресконференцията след срещата пред журналистите не се появи наставникът на Черноморец Ангел Ангелов, но Матушев бе достатъчно словоохотлив за представянето на "соколите".

- Г-н Матушев, какъв е коментарът ви за двубоя?
- Това бе мач, в който търсехме да спечелим трите точки, които са важни за нас. Това, от което се опасявах обаче се получи, и то особено през второто полувреме. В тези мачове явно колкото и да се говори на футболистите да се мотивират и да дадат максимума от възможностите си, явно не се получава. И аз отстрани им виках, изкараха ме извън нерви. Но смятам, че 3:0 е добър резултат и Спартак спечели трите точки, които са важни.
- Вашите футболисти направиха доста пропуски.
- Наистина, особено през второто полувреме. Вие виждате, че откакто водя Спартак, винаги преди да ни отбележат голове създаваме по 2-3 чисти положения, но за жалост не можем да ги реализираме и да побеждаваме. Жалко, че този факт се очертава като ахилесова пета и ще трябва да работим върху него. Пропуските не ги правим от днес или вчера. Видяхте, че и срещу Локо (Сф) преди да ни отбележат гол имахме чисти ситуации. Така беше и в Стара Загора, и в Самоков, и срещу ЦСКА. Явно трябва всеки ден да работим над майсторството на нападателите.
- Как си обяснявате факта, че през есента с футболисти от "Б" и "В" група отборът играеше по-добре, а сега при по-добри футболисти тимът се представя все по-слабо.
- Аз не смятам, че Спартак играе слабо. Особено първите ни полувремена са много добри и това, което отчитам като спад в отбора, се получава през второто полувреме. Смятам, че Спартак притежава добро лице и ще го показва все повече.
- Според някои запалянковци в отбора има групички?
- Аз такова нещо не съм забелязал. Наистина през втория сезон в Спартак са дошли доста нови състезатели, но смея да твърдя, че има добър колектив. Не знам откъде идва тази провокация. Няма групички, има един колектив.
- Как стои въпроса с Иво Димов? Появиха се информации, че ще се отказва от футбола?

- Аз специално не знам нищо, никой не ме уведомил. Иво тренираше, но от два дни не идва. Трябва да питате него. Аз с Иво Димов нямам никакви проблеми. Разговаряли сме, обсъждали сме нещата. Аз като треньор каквото трябва си правя. Знам, че феновете изискват много, но и те трябва да бъдат малко по-търпеливи, защото виждате, че Спартак има нови състезатели и искаме да направим нещо ново. Аз не искам да се оправдавам, тъй като знам като идвах какви негативи и позитиви ще приема. Наистина феновете са в правото си да изискват, но трябва и повече да обичат отбора и да му вярват. И то най-вече в трудните моменти. Спартак се намира в момента в една трудна ситуация и не трябва да им викат, да ги псуват при 3:0, и да ги наричат "продажници". Моят апел е да има едно търпение, за да може момчетата да играят по-спокойно и да ви радват. Ако аз съм причината отборът да не се представя както трябва, съм готов да си тръгна.

--- ole-bg.com

Няма коментари: