понеделник, август 27, 2007

Геша: Тръгвам си по-мъдър и по-опитен


"Разбрах от журналисти за рокадата, а не от някой от ръководството. Треньорът винаги е последният човек, който научава. Не съм очаквал тази смяна с оглед на програмата, която беше ясно, че е много тежка. Според мен трябваше да се заредим с малко търпение. Предполагам, че причините са че нямаме точки", коментира за "Позвънете Новини" смененият наставникна Спартак Георги Иванов-Геша.
Той призна, че има грешки, но не се притеснява да си ги признава. "Естествено, че съм допускал грешки. Аз не съм безгрешен, но футболът е игра на грешки. Взех си довиждане с момчетата, пожелах им успех. Смятам, че отборът не може да се срамува от играта си, това е пътят, по който трябва да израстват играчите", каза Геша.
Той сподели още, че победата над Черно море му е донесла най-голямата радост в четиримесечния му период начело на Спартак. "Дербито ми поднесе такива емоции, които дълго време ще ме топлят. Победата за мен бе една много голяма радост. Още повече, че тове бе мач, с който подпечатахме оставането си в групата. Аз дойдох в Спартак заради този мач, исках го и го спечелих. Мисля, че мога да гледам смело хората в очите, не се срамувам. Не се сърдя на никой в клуба. Не сме малки деца да си играем на "Не се сърди човече". Такава е нашата професия - днес си тук, утре другаде. Вечни треньори няма, това е един етап в нашето развитие. За себе си смятам, че си тръгвам по-мъдър и по-опитен след този период в Спартак. Имам малко нужда от почивка, тъй като прекарах доста безсънни нощи", добави наставникът.

--- ole-bg.com / Александър Дечев, в-к Позвънете Новини

Няма коментари: