събота, февруари 01, 2003

Спартак дава гърци на УЕФА заради жълтата карта на Нено Ненов

Чрез международния отдел на БФС Спартак (Вн) изиска от УЕФА жълтата карта на Нено Ненов. Документът е в гръцката федерация, тъй като за последно защитникът обличаше екипа на втородивизионния Керкера. "Не вярвам да ми направят проблем и смятам, че картата ще пристигне навреме, за да ме картотекират. Разтрогнах с Керкера по взаимно съгласие заради семейни проблеми и неполучени пари. Отказах се от трите заплати, които ми дължаха, а те обещаха, че няма да ми правят спънки", уточни Ненов. Днес от 14 ч. спартаковци играят най-сериозната си контрола в Турция - срещу четвъртия в Австрия Кернтен. Спарингът ще се проведе на базата на австрийците в "Топкапъ хотел" или на терена на спартаковци. Начело на отбора е бившият наставник на Левски Рюдигер Абрамчик. В една от оставащите контроли треньорът Мирослав Миронов ще използва и персонално покритие в защита. "Никога не съм казвал, че ще играем само зона. Не съм се отказал от варианта с двама покрив ачи и либеро", уточни Миронов. Ако не бъде прието правилото за картотекиране на осем чужденци, варненци ще се разделят с Диян Джурич или Абдул, за да освободят място за македонците Йорданчо Стоименовски и Диян Постоловски.
www.bgplay.com

Няма коментари: