сряда, февруари 12, 2003

Абдул Адекунле: Голям мъж ме биеше и риташе

- Абдул, ще разкажете ли какво точно се случи в понеделник?
- Отивам на тренировка, а на стадиона ме посреща нашият администратор Митко Диев. Поиска да ми вземе паспорта, но аз не му го дадох.
- Вие не го ли попитахте за какво му е?
- Естествено, че го питах. Той само ми каза, че му трябва. Ама той не е Абдул. Аз съм Абдул. Пък и аз знам, че няма да ходим в чужбина, и естествено не му го дадох. След тренировка се прибрах в съблекалнята и след малко той дойде и ми каза, че някакъв мъж ме чака отвън. Тръгнах, но когато стигнах до вратата, той ме бутна навън и ми каза да си дам паспорта на човека, който стоеше пред мен.
- Познавате ли го?
- Не, не бях го виждал преди това. Един много голям мъж, много як. Попита ме защо не съм си дал паспорта на Диев и след като разбра, че няма да отстъпя, започна да ме бие. Удряше ме навсякъде. И с ръце, и с крака. Накрая паднах на земята и той избяга.
- Имаше ли други хора около вас?
- Да, съотборникът ми Златин Михайлов видя всичко. Вярвам, че той няма да скрие нищо и ще разкаже всичко.
- Подадохте ли жалба в полицията?
- Да. Веднага след инцидента си извадих медицинско. В момента също съм там (б.р. - вчера). Описал съм подробно всичко, което стана.
- Ще съдите ли администратора Димитър Диев?
- 100 процента. Няма да оставя нещата така. Освен това ще запозная ФИФА и УЕФА със случая със специален факс. Да видят какви неща стават в България и в Спартак.
- Сега къде е паспортът ви?
- В джоба ми. Не го оставям никъде. Само с мен го нося.
- Ще продължите ли да играете в Спартак?
- Не, никога повече. Не искам. Как така ще играя, след като ме напада човек от клуба.
- Пазарът обаче вече е затворен.
- Аз сега не искам друг отбор. Ще почивам до лятото. Няма проблем. Но няма да играя в Спартак. Това е голям шок за мен.
- Говорихте ли с президента Николай Ишков?
- Да, вчера вечерта (б.р. - понеделник) той ми се обади по телефона и ми каза да тръгвам за София. Искал да поговорим, но не можел да дойде във Варна. Аз пък имам работа във Варна. Вече втори ден съм в полицията. Как да отида в София? Няма да стане.
- Често се замесвате в скандали. Какво е вашето обяснение?
- Миналата година същият администратор Диев пак ми поиска паспорта. Аз не му го дадох. И след две седмици знаете ли какво ми се случи? Обир в апартамента, където живеех. Взеха ми касетофон, пари, дрехи и паспорта, естествено. Какво да си мисля?
7 дни спорт

Няма коментари: