вторник, февруари 10, 2004

Радо Тодоров: Много съм доволен, че се връщам

Изключително доволен от факта, че ще играе отново за Спартак е полузащитникът Радомир Тодоров. Вчера той се присъедини към бившия си тим, чиито цветове ще защитава като преотстъпен от Нафтекс до лятото. "Много съм доволен, че се връщам в Спартак. Аз съм на 23 години и за мен е важно да играя. В Нафтекс привлякоха няколко качествени халфове като Атанас Борносузов и Анастас Петров и конкуренцията стана много голяма. Не съм спрял да следя събитията, случващи се в родния ми клуб. Смятам, че Стефан Грозданов успя да събере качествени футболисти, въпреки трудностите. Нужни са само един или двама нападатели и доброто представяне на Спартак през пролетта е гарантирано", заяви Радомир Тодоров, който бе продаден на "шейховете" през лятото на 2002 г.
--- www.pozvanete.bg

Няма коментари: