вторник, февруари 17, 2004

Ради Здравков ще спасява "Спартак"

Ради Здравков се завръща в "Спартак" като треньор или консулант. Той е поканен да помогне на закъсалия тим от клубни служители вчера наобяд. Днес се очаква 47-годишният специалист да дойде във Варна. По този повод бившият национал се съгласи да даде интервю за "Черноморие".

- Г-н Здравков, вярно ли е, че отново ще работите за "Спартак"?
- Признавам, че днес (бел.ред. вчера) хора от клуба разговаряха с мен и ме помолиха да помогна. Приемам го като зов за помощ, а не като оферта за работа. Поласкан съм от поканата.
- Приехте ли я?
- Още размислям. Консултирах се и с жена си. Все пак имаме малко дете. Вижте, "Спартак" никога не ми е бил безразличен. Тръгнах си оттам преди 5 години, но не съм го напуснал. През това време се чувахме редовно с Ишков, с който сме в прекрасни отношения.
- Все пак, кога да ви чакаме във Варна?
- Ако дойда, ще е утре (бел.ред днес) и следобяд ще дам пресконференция на стадиона. 4-5 дни ще гледам тренировките и след като се запозная с новата обстановка, ще реша дали ще преговарям с Ишков след завръщането му от чужбина.
- Какви функции точно ще изпълнявате в клуба?
- Вероятно нещо като консултант през тази седмица. Аз обаче не съм магьосник и не мога да оправя нещата с вълшебна пръчка. С Ишков евентуално ще преговаряме за нещо по-дългосрочно и перспективно.
- Кой ще са другите хора във вашия екип?
- Рано е да се говори по този въпрос. Сега ще наблюдавам спортно-тренировъчния процес и ще опитам да помогна с професионални съвети и мнения. Дали ще остана в "Спартак" и като какъв, ще се разбере след разговорите ми с Ишков.

--- chernomorie.info.bg

Няма коментари: