вторник, март 09, 2004

Гонзо отказал да яде змии в Китай

Николай Вълев е отказал да яде змии по време на пробите си в Китай. Любезните домакини му предложили да хапне техния специалитет - пържено змийско месо с подправки и водорасли, но Малък Гонзо наблегнал на телешко и ориз. В резултат олекнал с 5 кг. "Не подписах с "Хуан Жо", тъй като се оказа, че селекцията там е приключила, преди да отида. Това ми го призна мениджърът Гао, чак след като се прибрах. Той се обади и ми се извини. Жалко обаче, че загубих 10 дни. И без това не бях в добра физическа форма, а сега изостанах повече", уточни за "Черноморие" Вълев.
Нападателят на "Спартак" усетил на къде отива работата още при пристигането си в 7-милионния Хуан Жо. "Първия ден стояхме с Росен Каптиев в хотела, защото нямаше да ни използват в контролата на другия ден. 24 часа по-късно ни хвърлиха два потника и наредиха да влизаме на терена в последните 20 минути. Каптиев ми подаде и аз вкарах за 3:1. Помислих си, че ще подпиша договор, но вместо това ни казаха да стоим в хотела, тъй като сме били уморени. И така още 6 дни, докато си тръгнем", допълни Вълев.
Футболистът уточни, че "Хуан Жо" е с бюджет от 15 милиона долара и ще преследва елитна промоция. Отборът е взел 5 африканци, които първо изкарали едномесечни проби.

--- chernomorie.info.bg

Няма коментари: