сряда, юни 08, 2005

Златин Михайлов: Необходими са поне 5 нови играчи

Един от най-опитните играчи на Спартак Златин Михайлов за пореден път демонстрира какъв оптимист е. Според него Спартак ще се върне още догодина в елита. "Необходими са ни поне 5 нови футболисти в отбора. Задължително е те да са играли в А група и да имат нужния опит. Не мисля, че играхме чак толкова лошо в А група, колкото го изкарват някои. За нас е по-добре, че има 2 Б групи. Така лидерите ще са 2-3 отбора, а не 5 ако бе една долна дивизия. С новия треньор вярвам, че ще успеем да се върнем веднага в А група. Разбрал съм се с Иван Славков и ще играя за Спартак и през следващия сезон", коментира пред "ОЛЕ-БГ" двойникът на Стивън Джерард.

--- ole-bg.com


Марин Ценов: Няма да играя в Спартак

Халфът на Спартак Марин Ценов опроверга пред "ОЛЕ-БГ" всички тиражирани информации, че ще играе във варненския клуб и през следващия сезон. "Не мога да разбера откъде идват информациите, че ще играя в Спартак и през следващата година. След всичко, което преживах в този клуб през изминалата година как може някой да си помисли, че ще остана. През ден в медиите излизаха обвинения по мой адрес - едва ли не аз съм виновен за изпадането на отбора. Разговарях с новия треньор Ради Здравков и му обясних всичко. Заявявам, че всичко свързано с моето оставане в Спартак е пълна глупост. Вариант за оставането ми няма", каза техничарят от Бургас. Ценов нееднократно бе атакуван в медииното пространство за изявите си през пролетния полусезон.

--- ole-bg.com


Кирил Йорданов: Трябва да се доуточнят подробностите в проекта за Спартак

Кметът на Община Варна Кирил Йорданов отдели време на "ОЛЕ-БГ" за кратко интервю.
- Г-н Йорданов, докъде стигнаха нещата свързани с проекта за бързото връщане на Спартак във футболния елит?
- Според мен всичко върви по план. Нееднократно съм заявявал, че каквото зависи от мен ще го сторя в името на варненския спорт. Дал съм зелена светлина за изпълняването на проекта.
- Какво обаче пречи за осъществяването му в този момент?
- На първо място трябва да се доуточнят някои подробности с отдаването на парцели на клубното ръководство. Един иска газостанция, друг - паркинг и т. н. Ръководството на клуба трябва в детайли да ни запознае с исканията си и ние вече да преценим доколко можем да помогнем.
- Как стои въпроса с отдаването на терените на Локомотив?
- Всичко вече е ясно. Ветото, което наложи областната управа падна. Локомотив е в ръцете на клуба. Държа да подчертая, че аз съм в началото и в края на процеса по подпомагането на Спартак. По средата са общинските съветници, които трябва да приемат предложенията. Мисля, че всички те са за връщането на Спартак в А група и ще вземат най-адекватното решение.

--- ole-bg.com

Няма коментари: