сряда, юни 15, 2005

Живко Бояджиев: Не искам да чуя за Спартак, камо ли да се върна

Полузащитникът Живко Бояджиев остана неприятно изненадан от появилите се информации, че ще коси стадион Спартак докато договорът му свърши. Както е известно Живко и Тошко Радомиров напуснаха клуба през зимата и заиграха в турската част на Кипър.

- Живко, пред "ОЛЕ-БГ" ти каза, че ще се обърнеш към ръководството на отбора да разтрогнете по взаимно съгласие договора ти. Докъде стигнаха нещата?
- Така е. Това бе моето желание. Неприятно впечатление ми направи обаче, изказване на клубен шеф, че съм щял да кося стадиона докато ми изтече договора. Той дори аналогизира случая с този на Илиян Стоянов в Левски. Според мен двата случая нямат нищо общо.
- Какво е желанието ти? Има ли вариант да се върнеш в отбора?
- Аз ще играя в Кипър и през следващата година. Не искам да чуя за Спартак, камо ли да се връщам.
- Само кипърската лига на баровците ли е на дневен ред при теб?
- Не, разбира се. Има запитвания за мен, но на този етап не желая да коментирам. Знам само, че Спартак е затворена страница за мен. Не мога да разбера защо се говори и че можело да ми направят компромис. Заявявам, че не съм искал да се върна в Спартак - за какви компромиси се говори.

--- ole-bg.com

Няма коментари: