вторник, март 13, 2007

Неделчо Матушев: Целта ми е да класирам отбора на 8-о място


Новият старши треньор на Спартак Неделчо Матушев даде импровизирана пресконференция на стадиона на варненци. Бившият треньор на националния юношески отбор бе по екип и изведе соколите за първа тренировка.

- Г-н Матушев, какви цели си поставяте при идването си в Спартак?
- Аз съм от амбициозните хора и винаги си поставям високи цели. Мисля, че всеки един треньор трябва да си поставя високи цели. Моите цели се покриха с тези на Спартак. Дано в бъдеще време нещата се получат такива каквито от ръководството искат и които аз желая.
- Доколко сте наясно с обстановката в отбора и кои футболисти познавате?
- Познавам най-добре тези които съм тренирал в националната юношеска формация. По принцип познавам всички. Спартак съм го гледал в контролите през зимата с Черноморец, едно полувреме с ЦСКА. Имам информация и тепърва ще се запознавам още по-добре.. Мисля, че това са нормални неща. Няма нищо което да ме изненада.
- Ще има ли други промени в щаба?
- Не, само Митко Трендафилов. Младо момче-спартаклия, който заслужава да е тук.
- Вече сте по екип. Очаквано ли беше да поемете отбора или...
- Беше неочаквано. Треньорските смени се пораждат когато има проблеми. Просто с ръководството се разбрахме много бързо. Стиснахме си ръцете и започвам работа тук.
- Целите какви са?
- Целите са свързани с това да стигнем колкото може по-напред. Всеки мач играем за победа. Защо Спартак да не се пребори за 8-ото място тази година? В следващото първенство пък ще гоним други цели. Ще опитам да наложа повече млади хора в състава, което е и желанието на ръководството. Така всяка година поетапно ще преследваме целите си. Все пак аз поемам отбора в разгара на първенството. Моята персонална цел е да класирам отбора на 8-о място и ще се постарая да я изпълня.
- Какво очаквате от мача с Рилски спортист?
- Само победа.
- Наблюдавали ли сте другите отбори в А група?
- Да, разбира се. Работата ми беше такава, че трябваше да ги наблюдавам. Нищо не може да ме изненада. От месец и половина съм без работа, но през това време не съм спирал да наблюдавам отборите и играчите. Такава е съдбата на треньора - ако иска да върви напред. Виждате какви непредвидени смени стават и човек трябва да е винаги готов.
(Заб. - използвани са въпроси и на други медии)

--- ole-bg.com

Няма коментари: