вторник, ноември 30, 2010

Марин Петров: Горд съм със "Соколите"

Капитанът Марин Петров изрази своето удовлетворение, че е бил част от проекта "Соколите“. "Играл съм в по-големи отбори, но такава радост и тръпка, каквато чувствах по време на мач и след мач със "Соколите“, и такава любов и обич от страна на феновете, не бях изпитвал. Горд съм, че съм част от този тим. Всичко бе един голям купон. Едно огромно благодаря на феновете ни и Неделчо Михайлов“, заяви Петров. Последният съжалява за изпуснати точки в три мача. "При 2:2 с "Бенковски“ в Бяла играхме само пред тяхната врата и бяхме длъжни да бием. У дома пък не мога да преглътна равния с "Макак 2008“ и загубата от "Шабла“, допълни Петров. Въпреки еуфорията той намери сили и за реална оценка: "Отчитайки, че влязохме неподготвени и необиграни в първенството и като имам предвид при какви условия тренирахме и по колко души идваха на тренировки, точковият актив и класирането ни са добро постижение.“ 

--- ole-bg.com

Няма коментари: