сряда, ноември 05, 2003

Ради Здравков: Ишков проявява интерес към мен от 4 години

Довчерашният помощник на Стойчо Младенов се връща в "Спартак" заедно с приятеля си Методи Томанов. Тази информация се появи вчера, което ни накара да позвъним на Ради Здравков в софийския му апартамент.
Стефан Янев
- Ради, вярно ли е, че тръгваш пак за Варна?
- Така чух и аз от едно радио, нищо повече не мога да ти кажа...
- Не сте ли се виждали с Ишков?
- За последно беше преди около месец. Говорихме си доста, но нищо конкретно не сме решавали. А ти знаеш, че Ишков проявява интерес към мен повече от 4 години...
- Поставям въпроса по византийски: би ли се върнал в "Спартак", ако бъдеш поканен?
- Безработен съм и е нормално да обсъдя всяко предложение, отправено към мен. "Спартак" не прави изключение. Отговорих ли ти по византийски?
- Да. Това означава, че би приел покана и от "Черно море"...
- Вече ти отговорих.
- Бил си на мача "Спартак" - "Литекс", как видя бившия си отбор?
- Случайно минавахме край Варна и решихме да гледаме срещата. "Спартак" ми се видя плах, нямаше достатъчно кураж да атакува, да се изнесе по-напред. Нападателите останаха изолирани. Ентусиазмът беше 5 - 6 мин при изпълненията на Иво Димов.
--- more.info.bg

Няма коментари: