вторник, ноември 04, 2003

Николай Вълев: Не показахме и половината от възможностите си

Търговищкият Гонзо бе титуляр в Бургас при нулевото равенство на "соколите", след като излекува контузията си

- Ники, можехте ли да спечелите мача срещу "Черноморец"?
- И двата отбора можеха да победят. Мачът бе много слаб, не показахме нищо от нашата игра. Ако бяхме дали и половината от възможностите си, сигурно щяхме да спечелим. Да не забравяме обаче, че и домакините изпуснаха сериозни положения.
- На какво се дължат твоите пропуски, а и на колегите ти?
- Като нападател научих, че не всяко положение може да влезе. Не знам точната причина, но явно още има над какво да работим. Добре е обаче, че създаваме опасности.
- В последните мачове "Спартак" играе само с един нападател, как се отразява на твоята играта, когато това си ти?
- Разбира се, че ако има още един нападател, ще ми е по-лесно. Но това са решения на Стефан Грозданов, които аз не мога да коментирам. За мен е важно да играя и да започна да бележа по-често, независимо в какъв състав сме излезли на терена.
- След няколко мача в елитната група имаш ли още притеснения?
- Вече категорично не. В първите мачове бях притеснен, най-тежко ми бе преди срещата с "Черно море", мислех, че ще експлоадирам. Сега е лесно, всички ме приеха добре, набързо навлязох в колектива, със силни футболисти се играе лесно.
- По-трудно ли ти е срещу бранителите в А група?
- Да, по-опитни са и могат да играят в зона. Вече не ми се оставят празни пространства. В Б група се измъквах много по-лесно, нищо, че пускаха по-свободна игра.
- В някои мачове играеше от втора позиция, къде ти е най-удобно?
- На върха на атаката ми е най-лесно, но изпитвам удоволствие да се върна и да взимам топката. Не мога само да стоя и да я чакам.
--- more.info.bg

Няма коментари: