четвъртък, август 12, 2010

Тодор Радомиров напусна „Спартак“

 Тодор Радомиров напусна ФК „Спартак“, тъй като не остана доволен от предложената му заплата. „Разберете ме правилно. С никого съм нямал конфликт и оставам с най-добри чувства към всички. За тези пари обаче не смятам, че е редно да тренирам всеки ден и да ходя да ме ритат по селата. Ако бях останал, трябваше да съм ангажиран само с отбора, но за това, което върша, заплатата не е адекватна“, заяви за „Народно дело“ Тошо. Последният допълни, че ще посещава като фен на мачовете на „Спартак“ и пожелава на тима да влезе в „Б“ група.
29-годишният Радомиров разкри още, че повече няма да играе футбол. Той не е решил с какво да си вади хляба занапред, въпреки че не са тайна успехите му в покера.
Както е известно, за последно Тошо рита за „Калиакра“, но през декември 2008-а разтрогна договора си по взаимно съгласие. На 7 юли той приветства учредения от феновете „Спартак“, яви се на първата тренировка с отбора и се закани да вкара 15-20 гола в третия ешелон. Радомиров пребори контузия и продължи да участва активно в заниманията, но накрая реши да спре.

--- narodnodelo.bg

Няма коментари: