сряда, септември 08, 2010

Иван Караджов: Още ме е яд, че паднах от Латин и Фишека


Още ме е яд, че паднах от  Латин и Фишека
Нападателят на „Соколите“ на феновете Иван Караджов още не може да преживее загубата от „Спартак 1918“ с 1:2. „Минаха 10 дни, но умът ми продължава да е свързан с този мач. Ако бяхме повели с 2:0, всичко свършваше. Яд ме е, че ме биха моите приятели Латин Венков и Илчо Илчев-Фишека. Държа им реванш“, заяви за „Народно дело“ Караджов. Последният е убеден, че класическата загуба от „Септември“ няма да ги прекърши. „Това е абсурдно поражение, защото бяхме далеч по-добри и изтървахме над 10 гола. Точно сега обаче трябва да сме силни. Силно вярвам, че няма да рухнем и ще почнем да бием наред. Имаме доказани футболисти, за които ще е обидно да падат много при аматьорите“, допълни Иван.
Днес той ще кръсти в църква 15-месечната си дъщеря Виктория. „Това ще е един от хубавите ми дни в живота. Надявам се да имам повод за радост и на терена. За мен е удоволствие, че играя за верните ни фенове. Заради тях съм тук, не за пари“, завърши Караджов.

--- narodnodelo.bg

Няма коментари: