вторник, май 25, 2004

Валентин Найденов: Не мисля за Гърция,а за "Спарак"

Авторът на последния гол за "Спартак" в изминалото първенство Валетин Найденов е един от тези, които са с голяма заслуга за оставането на отбора в "А" група. В момента универсалният защитник разпуска в София. От дома си той даде интервю за "Черноморие".

- Вальо, съмнявал ли си се дори за миг, че може и да не оцелеете?
- Твърдо не. Дори, когато загубихме с 2:4 от "Марек" във Варна пак бях сигурен, че ще запазим мястото си в "А" група. Нашите козове бяха можещите футболисти и точният спонсор Иван Славков.
- Как се почувства, след като "Родопа" ви поведе с 1:0 във Варна в последния кръг?
- Нищо не е трепнало в мен. Ве пак те ни вкараха в 23-ата минута, а футбол се играе 90 минути. Когато ни поведоха, исках само да изравним до края на полувремето и да ги довършим след почивката. Така и стана.
- Кои бяха най-силните футболисти на "Спартак"?
- Не съм аз този, който трябва да дава оценки на колегите. Не мога обаче да подмина силните изяви на Иво Димов, Урош Голубович, Златин Михайлов и Ивайло Петев. След като търка пейката в "Нафтекс" Радомир Тодоров показа, че не е за резерва. Дано остане във Варна, защото най-силните му години във футбола тепърва предстоят.
- Ти ще останеш ли?
- Ако ръководството изпълни поетите ангажименти към мен, е напълно възможно да остана. Не искам нито лев повече от това, което ми е обещано и имам да получавам.
- Вярно ли е, че отново си получил оферта от Гърция?
- Сега не мисля за Гърция, а за "Спартак". Имам договор за още една година и ще си го изпълня. Ако все пак обаче не се разберем с шефовете, бъдете сигурни, че няма да остана без отбор.
- Вярваш ли, че ще дадат лиценз на "Спартак" за "А" група?
- Това не подлежи на съмнение. Не смятам, че проблемът е сериозен и скоро той ще бъде разрешен.

--- chernomorie.info.bg

Няма коментари: