понеделник, декември 06, 2004

Диян Дончев: Има 4 по-слаби от "Спартак" в "А" група

В "А" група има 4 по-слаби отбора от "Спартак". Това заяви за "Черноморие" Диян Дончев. "Пирин", "Несебър", "Родопа" и "Видима" отстъпват на моя роден клуб. Силно вярвам, че "Спартак" ще успее да оцелее напролет. Ако моите бивши съотборници вземат 3 - 4 точки от първите си три гостувания в Благоевград, Смолян и Несебър, шансовете им за спасение стават по-големи", допълни Дидо. Защитникът призна, че след години иска да свърши с футбола в "Спартак", но сега мисли единствено за "Локо" (Сф). "Никога шефовете ми не са били толкова коректни към мен, както Гигов. Всичко ми е изплатено до стотинка. Каквото са ми обещали, го дават и аз се чувствам длъжник. Напролет обаче няма да имаме проблеми в "А" група, тъй като Гигов ще извади пари за няколко класни попълнения. Мисля, че ще финишираме под 10-о място", завърши Диян.

chernomorie.info.bg

Няма коментари: