понеделник, декември 06, 2004

Генко: Желанието ми е да играя, независимо къде

Вратарят на Спартак Генко Славов заяви, че на този етап желанието му е да играе, независимо в кой отбор. В момента той е преотстъпен на родния си тим Спартак, но от ЦСКА си го връщат за началото на зимната подготовка. Неговите качества ще бъдат преценявани от новия наставник на “червените”, който се очаква да бъде избран преди Нова година. “Моето желание е да играя, независимо в кой отбор съм. На този етап в Спартак имам по-голяма възможност да съм на терена, така че няма никакъв проблем да остана в родния си клуб. Треньорският щаб обаче ще решава дали ще ме върнат или ще ме оставят под наем във Варна до лятото”, заяви за “Позвънете Новини” Славов. Той игра в пет от двубоите през тази есен, а в останалите титуляр бе Георги Арнаудов. Само в една среща излезе Христо Николов-Бучи. В момента той се възстановява от футболна болест и е малко вероятно да бъде пълноценен по време на зимната подготовка. Варненският клуб е картотекирал и още един вратар - 19-годишния Георги Колев, който е юноша на “соколите”.І

--- popzvanete.bg

Няма коментари: