понеделник, април 14, 2003

Вратарските беди дадоха шанс на Генко Славов

Положението с вратарите в "Спартак" е трагично! Георги Арнаудов е опериран в коляното, в събота бе на мача с патерици, които ще влачи поне още седмица. На тренировка пък извади рамо треньорът на вратарите Илко Станчев. Поредната жертва бе Краси Колев в събота, който получи сериозна травма и рано-рано напусна битката. На вратата застана Генко Славов, който досега не се е вреждал от опитните Арнаудов и Колев. Клубната рожба обаче вдъхна доверие с дебюта си: спаси дузпа и победата за отбора си! Вярно е, че неопитността го подведе и извърши наивно нарушение за 11-метровия удар, но Генко сигурно е убедил Миро Миронов, че може да разчита и на него за предстоящото гостуване на шампионите!
Младият вратар бе понесен на ръце от феновете, след като излезе от съблекалнята. "Бях психически подготвен, че ще играя след проблемите на Краси - каза Генко. - Ще продължавам да нося бремето на вратарския пост, след като останах единствен. Но пък ми е и време след толкова години в клуба. Благодаря на всички съотборници, подкрепяха ме още докато стъпих на терена и през цялото време ми викаха "Давай, можеш!". Много ми помогна това. Не искам да си мислите обаче, че съм се възгордял. За дузпата мога да кажа, че бе от типа идеални за вратаря - полувискока топка. Нямах представа къде ще я бие Благо Георгиев. Много харесвам играта на Оливер Кан, той е фантастичен, а пък Касияс ми е набор." Младежкият национал Благо Георгиев поздрави Генко.
--- more.info.bg

Няма коментари: