четвъртък, април 15, 2004

РАДИ ЗДРАВКОВ НАПУСКА "СПАРТАК" В ПЛОВДИВ

Треньорът не може да събере състав от 18 футболисти, ще пуска вратар като защитник

Двубоят срещу "Ботев" (Пд) ще е последния за Ради Здравков като треньор на "Спартак". 48-годишният специалист е категоричен, че от Пловдив се прибира в София при семейството си и няма да се връща във Варна. На среща с футболистите новият член на борда на директорите Иван Войчев е обяснил на футболистите реално какви пари могат да получат до края на сезона. Цифрите тотално отчаяха играчите и половината от тях не излязоха да тренират вчера сутринта. В сряда следобедното занимание също бе бойкотирано, защото ръководстовото на отбора обещало да плати, но не го направи.
"Истината се крие доста отдавна - каза Здравков. - Поставените условия не се изпълняват и излиза, че аз съм излъгал футболистите. Ще се постарая всички, които отидем в Пловдив да си изпълним професионално задълженията. Доколко ще успеем е друг въпрос. Към този момент футболистите не са готови. Не тренират, бойкотират тренировките. Психиката и съзнанието им е обременено. Как да ги мотивирам, като ядат банички. При тези обстоятелства ми е неудобно да получавам заплата и ще се прибера в София. Благодарен съм на Войчев, че каза истината, няма вече заблуда. Не мога да събера група от 18 футболисти затова включвам в състава контузения Иван Павлов. Вземам и третия вратар Христо Николов, който на последната тренировка ми показа, че може да играе като централен защитник. Отпадат наказаните Златин Михайлов и Димитър Георгиев и контузените Иво Димов и Марин Ценов. От останалите може някой да ме изненада и да откаже да се качи в автобуса. Ако футболистите бяха независими финансово досега щяха да си намерят нови отбори, но ги е страх от наказания и санкции."

--- varna-sport.com

Няма коментари: