петък, април 09, 2004

Треньорът остава поне до лятото

Ради Здравков ще води Спартак най-малко до лятото. Вчера треньорът се прибра във Варна, а в късния следобед проведе разговор с Николай Ишков и Иван Славков.

- За да напусна Спартак преди края на сезона, вариантите са два - да ме изгонят или сам да напусна. Ако обаче си тръгна случайно, няма да правя тих бойкот, както досега - уточни Здравков.
48-годишният бивш национал опроверга информацията от БФС, че е картотекиран като футболист в клуба. До този момент спортно-техническата комисия не е взела подобно решение.
- Много се спекулира с моето завръщане на терена. Не искам повече да ме иронизират. Аз не съм тръгнал да правя кариера, тъй като съм постигнал достатъчно във футбола - имам над 500 мача в "А" група и Португалия, 75 в националния тим и съм бил футболист №1 на България. Ако се върна на терена, то ще е единствено заради проблемите на клуба и желанието ми да помогна. Разбира се, за целта трябва да получа и права от БФС - заяви Здравков.
Той показа последните си медицински изследвания, направени в Дианабад. Според тях Здравков е готов за игра, тъй като кислородната му достатъчност за една минута е 67. Какво значи това? Когато Лео Лима дошъл в ЦСКА, имал коефициент 39. За отличен се приема 61.
- По този показател превъзхождам някои чужденци, които са играли в българското първенство срещу милиони левове - допълни Здравков.

--- 7 dni sport

Няма коментари: