понеделник, април 05, 2004

РАДИ ЗДРАВКОВ: Готов съм да се върна, ако има пари

Треньорът Ради Здравков в момента е в София и засега не смята да се връща във Варна. Тренировките на "Спартак" ще бъдат водени от Румен Димов и Николай Станчев.

- Г-н Здравков защо напуснахте "Спартак"?
- Заради безпаричието. Решението ми е един вид бойкот в защита на играчите. Бяха поети определени ангажименти от ръководството, не се изпълняват и аз си тръгнах.
- Има ли вариант да се върнете?
- Има. Срещнах се с президента Ишков, разговаряхме. Ако футболистите бъдат обезпечени ще се върна. Пътят ми от София до Варна е 6 часа.
- Има ли шанс "Спартак" да остане в групата?
- Има разбира се. До края на първенството остават 7 кръга. Ако "Спартак" вземе 10-12 точки със сигурност ще остане в групата.
- Докога ще стане ясно дали се връщате?
- Ако ми се обадят в този момент, че отбора е обезпечен до края на сезона, ставам и тръгвам.
- С този ход не се ли опитвате да се измъкнете, тъй като "Спартак" е обречен?
- Не, с действието си алармирам, че ако "Спартак" иска да се спаси, трябва футболистите да мислят само за футбол, за нищо друго.

www.varna-sport.com

Няма коментари: