вторник, април 27, 2004

Иван Славков ще чака Ради и днес

Иван Славков ще чака за разговор Ради Здравков и днес. Ако треньорът не дойде във Варна, или не се обади, Славков е готов с неговия наследник. Както е известно, фаворит за поста е Атанас Атанасов. Възможно е 35-годишният специалист да поеме отбора след края на сезона, а до лятото "соколите" да се водят от Румен Димов.


Ради: Ако се бях върнал, щях да загубя морала си

Вчера бившият треньор на "Спартак" Ради Здравков и Николай Ишков изясниха своите взаимоотношения в София. Разговорът бе продиктуван от словестната престрелка между двамата в медиите.

- Г-н Здравков, какъв е резултатът от разговора?
- Уточнихме взаимоотношенията си като интелигентни хора и се разделихме нормално. Чак сега разбрах от Ишков, че е прехвърлил всички свои отговорности, ангажименти и задължения на Иван Славков. Ако знаех това по-рано, нямаше да напусна "Спартак", тъй като уважавам г-н Славков и това, което прави за клуба.
- При това положение нямаше ли възможност да промените решението си и да се върнете в "Спартак"?
- Ако го бях направил, щеше да излезе, че постъпката ми е необмислена, че олеквам като мъж и че съм изнудвал ръководството за пари. Освен това аз имам морал и достойнство, на които държа. Ако се бях върнал, щях да загубя морала си. Решението ми да си тръгна в събота е крайно и окончателно.
- Ще се промени ли ситуацията, ако се обадите на Иван Славков?
- Не ми е удобно да го търся. Този човек вероятно е разчитал на мен и е възможно да помисли, че съм го предал. Убеден съм, че с Иван Славков "Спартак" ще оцелее в елита и ще върви нагоре.



Отлепена обувка и паднал перчем лишили рожденика Димов от хеттрик

Заради отлепена обувка и паднал перчем Иво Димов се разминал с хеттрик срещу "Черноморец". Халфът искаше да вкара 3 гола в навечерието на рождения си ден, както го направи преди 5 години при успеха на ЦСКА с 5:2 срещу "Септември".
При 1:0 срещу "акулите" Димов получи добра топка от Шустера. За ужас на феновете обаче той не улучи целта с глава. Оказа се, че му е попречил падналият в окото перчем, вследствие на размекнатия гел по косата. През второто полувреме при 2:1 техничарят изскочи сам срещу вратаря, но не успя да го преодолее. Този път се отлепила дясната обувка на No 11. Предният ден тя е залепена от личния обущар на халфа, след като Атанас Атанасов я пробвал на тренировка на ветераните. Бялата обувка е специална за любителя на Римската история. Тя е негов спомен от Китай и му донесе около 300 000 лева от гурбета в най-многолюдната държава.
Снощи лидерът на "Спартак" отпразнува 34-ия си рожден ден в "Ароганса". Събитието уважиха хора от всички области на живота, повлияни от симпатии към ореола на личноста Иво Димов. Те оценяват особеностите на специфичния характер на футболиста, тъй като е поучителен за тях. Неслучайно девизът на Иво в живота е: "Трябва да си различен". Рожденикът зае традиционното си място на VIP бара, откъдето се радваше, че неговите гости са вдъхновени от веселието и празника на душевната висота.

--- chernomorie.info.bg

Няма коментари: