петък, февруари 10, 2006

Георги Филипов: Вярвам, че не съм забравил да вкарвам голове

Младият нападател на Спартак Георги Филипов се завърна в състава на "соколите" след близо 6-месечно отсъствие от терените поради контузия. Жоро претърпя операция от артроскопия, която за съжаление не премина по най-успешния начин. В контролата на варненци с Конелиано (0:2) обаче той се появи на терена и поигра малко над половин час.

- Жоро, близо 6 месеца отсъства от терените. Как се почувства в контролата с Конелиано?
- Страхотно. Как иначе да се чувствам. Радостен съм, че най-после влязох на терена.
- Знаеше ли предварително, че ще играеш в този мач?
- Ами наставникът ни Ради Здравков каза преди срещата, че ще пусне в игра всички. Сигурно е видял на тренировка, че се чувствам добре, и затова ме пусна.
- Как се чувстваш сега?
- Почти съм възстановен от контузията. Много по-добре съм. Най-важното на този етап е да се работи за цялостното възстановяване на мускула. Засега бягам наравно с останалите, а във фитнеса се задържам по-дълго. Много ми помага Методи Томанов. С него се стремим да не претоварим болното място.
- В контролата замалко да отбележиш гол с глава. Да не си забравил да вкарваш след 6 месеца отсъствие от мачовете?
- Нееееее (смее се). Вярвам, че не съм забравил да вкарвам. Още не съм се пускал в двустранните игри, но пък в положението с Конелиано замалко топката да влезе във вратата.
- Кога ще се възстановиш напълно?
- Има време за това. До края на подготовката трябва да съм готов и за първия мач да съм на линия. Ако всичко е наред, съм 100% възстановен за мача с Калиакра. Трябва обаче да наваксам в подготовката в сравнение със съотборниците ми. Затова сега повече работя и малко по малко ги настигам.
- На какво отдаваш загубата от Конелиано?
- Конелиано определено бе по-свежият отбор. Играха по-добре от нас през първото полувреме, но през втората част ние имахме повече положения от съперника. Имаме време да изчистим грешките, които допускаме.

--- ole-bg.com

Няма коментари: