понеделник, февруари 20, 2006

Боян Илиев: Иван Кючуков сигурно не ми е харесал брадата, затова ме освободи

От Калоян Златков, в. "Черно море"

Юношата на Спартак Боян Илиев поднови тренировките с родния си клуб. Универсалният играч за последно защитаваше цветовете на Нафтекс, но след лагера на шейховете в Анталия наставникът на бургазлии Иван Кючуков реши, че не се нуждае от услугите му.

- Бояне, как така се озова в Спартак отново?
- Ами засега поддържам форма с отбора. Изведнъж се оказа, че нямам място в Нафтекс. Старши треньорът реши, че не съм подготвен, достатъчно добре. Аз от един месец нямам пропусната тренировка на отбора. Как така не съм подготвен не мога да разбера.
- Това като че ли не е основателна причина да те освободят?
- Аз и затова не мога да приема подобно решение. Никой не ми каза каква точно е истината. Единственото, което ми идва на ум, е, че на лагера в Анталия бях с брада и сигурно съм неприятен на Кючуков. Както и да е, пожелавам на момчетата да останат в А група и догодина да има мач Нафтекс - Спартак в елита.
- Щом казваш това, явно си убеден, че Спартак ще се върне в елита?
- Няма друг вариант.
- А тогава сигурен ли си, че ще играеш в Спартак през пролетта?
- Засега само тренирам. Чакам заседанието на арбитражната комисия и едва тогава ще се знае къде ще играя.
- Да те върна към Нафтекс. Кои са силните страни на отбора?
- Не знам кои са силните страни на отбора, но знам къде е слабостта. В средата мисля, че Нафтекс се нуждае от 2-3 нови попълнения. В защита и нападение са добре.
- Как се представи Пламен Тимнев в подготовката?
- Пламен е във форма и ще играе ключова роля в тима при предстоящите мачове през пролетта. Аз доста погледах отстрани мачовете и знам къде отборът се нуждае от свежи попълнения.
- Как намираш Спартак сега?
- Всичко в тима е нормално. Подготовката си върви в нормален цикъл.
- Какво е необходимо, за да се върнат варненци в А група?
- Най-важно е момчетата да си повярват и да продължат това, което е започнато от миналата година.
- Въпреки това в тима има нови треньори и нови лица за теб. Ще успееш ли да се сработиш с колектива, ако все пак заиграеш в Спартак?
- Разбира се. Не виждам какъв може да е проблемът. Първо, треньорите са много добри специалисти - кариерите им като футболисти и като наставници го показват. Футболистите пък, ако ще работим заедно, трябва да разбират, че целта е една - отборът да се върне в елита.

--- ole-bg.com

Няма коментари: