понеделник, февруари 13, 2006

Тодор Радомиров: Нямам нищо против да се върна в Спартак

от Александър Дечев, в-к "Позвънете Новини"

Преди два дни Тодор Радомиров се завърна във Варна. Юношата на Феър плей изкара малко повече от година в тима от северната част на Кипър Лапта. Преди това нападателят напусна варненския Спартак, няколко месеца преди да имтече договора му. Тошко се съгласи да разкаже причините за напускането си и плановете си оттук нататък.

- Тошко, каква бе причината да напуснеш Лапта?
- Причината е, че останах само аз от българите, които бяхме там. Знаеш, че когато заиграх в Лапта бяхме четирима души от Варна - аз, Живко Бояджиев, Георги Василев и Венци Маринов. През това лято остана само Живко, но и той вече не е в отбора. Ръководството ни привлече някакви турци и африканци и аз реших, че е по-добре да се върна. В това първенство се играе без жълти карти, така че съм свободен агент. Искам да уточня, че финансови проблеми с Лапта не съм имал, каквото са ми обещали досега съм си го взел.
- Какво ще правиш оттук-нататък? Появиха се информации, че ще се върнеш в Спартак?
- Да, има такъв вариант. Трябва обаче да се доуточнят някои работи. Аз нямам нищо против да играя в Спартак. Надявам се и отборът да влезе в "А" група. Все пак все още никой от Спартак не е казал конкретно, че ме иска. Аз не мога да звънна и да им кажа "вземете ме!", те трябва да проявят някакъв интерес, знаят, че съм тук. Не съм провел и разговор с президента Иван Славков.
- Имаш ли оферти от други отбори?
- Да, обадиха ми се от Дунав. Имам вариант и за Добруджа. Там играе един мой бивш съотборник от Кипър, който каза като се върна да се обадя и може да заиграя там. Но аз на първо място искам да видя как ще се развият нещата със Спартак и тогава ще реша какво ще правя.

--- ole-bg.com

Няма коментари: